eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiWYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ZWIĄZANEJ Z ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI ORAZ AKTUALIZACJI UŻYTKÓW GRUNTOWYCH NA TERENACH ZABUDOWANYCH 24 OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY NASIELSK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Nowy Dwór Mazowiecki: WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ZWIĄZANEJ Z ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI ORAZ AKTUALIZACJI UŻYTKÓW GRUNTOWYCH NA TERENACH ZABUDOWANYCH 24 OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY NASIELSK
Numer ogłoszenia: 157905 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ZWIĄZANEJ Z ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI ORAZ AKTUALIZACJI UŻYTKÓW GRUNTOWYCH NA TERENACH ZABUDOWANYCH 24 OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY NASIELSK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków związanej z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacji użytków gruntowych na terenach zabudowanych 24 obrębów ewidencyjnych gminy Nasielsk obejmujące obszar około 6 057 ha. Orientacyjna ilość budynków wynosi 2 163. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1600.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ww prawa, tj; 1. uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. których przedmiotem działalności jest wykonywanie ewidencji gruntów i budynków, oraz zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia, przy czym wartość tego zamówienia jest nie mniejsza niż wartość składanej oferty brutto, 3. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł. 5. przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tych warunków metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.3 aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 3 i 4 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga - w przypadku braku załączników nr 3 i 4 Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z w/w płatnościami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do oferty), (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 2.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania jednego lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, przy czym wartość tego zamówienia jest nie mniejsza niż wartość składanej oferty brutto) - (załącznik nr 6 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 2.3 wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (załącznik nr 7 do oferty) Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł. (załącznik nr 8 do oferty). 2. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy lub oświadczenie stwierdzające akceptację umowy, (załącznik nr 9 do oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl www.bip.nowodworski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05 - 100 NOWY DWÓR MAZ. ul. Mazowiecka 10, pokój 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05 - 100 NOWY DWÓR MAZ. ul. Mazowiecka 10, Punkt Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.