eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa kompletnego zestawu spektrometru mas działającego w technice LC-ESI-MS/MS wg specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-27

POZYCJA 15789

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa kompletnego zestawu spektrometru mas działającego w technice LC-ESI-MS/MS wg specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Ewa Kowalek, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Uwr., Ewa Kowalek, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0713752234, fax 0713752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Uwr., Ewa Kowalek, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0713752234, fax 0713752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Uwr., Ewa Kowalek, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0713752234, fax 0713752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kompletnego zestawu spektrometru mas działającego w technice LC-ESI-MS/MS wg specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa kompletnego zestawu spektrometru mas działającego w technice LC-ESI-MS/MS wg specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ; instalacja, uruchomienie i przetestowanie całego zestawu; podstawowe szkolenie obsługi całego systemu dla 4 osób podczas instalacji spektrometru; szkolenie specjalistyczne u producenta dla 2 osób w zakresie wykorzystania zaawansowanych funkcji aparatu (koszt dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia pokrywa Zamawiający);. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Chemii, ul. Joliot Curie 14 we Wrocławiu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.33.10 - Spektrometry masy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.31.00 - Spektrometry masy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: dotacja celowa. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum/spółka cywilna (solidarna odpowiedzialność prawna za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki okreslone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, 2, 3, 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,- zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,- zł. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (do terminu składania ofert) należycie wykonanymi dostawami dwóch spektrometrów o wartości minimum 500 000 zł każdy. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% dodatkowe elementy (określone szczegółowo w SIWZ) - 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 13/DU/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.05.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 11:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.05.2006, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych UWr.; ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro,pok.100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.