eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDEMONTAŻ WYEKSPLOATOWANEGO I MONTAŻ NOWEGO OŚWIETLENIA ULICY GAGARINA W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-07

POZYCJA 15788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: DEMONTAŻ WYEKSPLOATOWANEGO I MONTAŻ NOWEGO OŚWIETLENIA ULICY GAGARINA W WARSZAWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) Anna Kowalczyk - procedura przetargowa 2) Krzysztof Chojecki - zagadnienia merytoryczne, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowiecki, tel. +48 22 620-14-79, fax +48 22 620-91-71. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 620-14-79, fax +48 22 620-91-71. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEMONTAŻ WYEKSPLOATOWANEGO I MONTAŻ NOWEGO OŚWIETLENIA ULICY GAGARINA W WARSZAWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DEMONTAŻ WYEKSPLOATOWANEGO I MONTAŻ NOWEGO OŚWIETLENIA ULICY GAGARINA W WARSZAWIE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE ROBOTY SPEŁNIAJĄ WYMAGANIA OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA PRZEKRACZA 60.000 EURO A NIE PRZEKRACZA 5.278.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WYKONAWCA NIE JEST ZOBOWIąZANY DO WNIESIENIA WADIUM 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I WARUNKI OGÓLNE. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg. formuły \spełnia - nie spełniaII WARUNKI SZCZEGÓŁOWE. Warunki ekonomiczno - finansowe wymagane od Wykonawcy: 1. średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie \rachunków zysku i strat \ pozycja \przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), w wysokości nie mniejszej niż: 5.000.000,00 zł. (słownie pięć milionów złotych) 2. dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 2.000.000,00 zł. (słownie dwa miliony złotych) 3. posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 3.000.000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunki określone jako warunki ekonomiczno-finansowe. Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych prac)/ Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia) a) Kierownik robót elektrycznych / 1 osoba / 3 prace / 3 lata; b) Monter elektryk - uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych do 1 kV / 5 osób / 3 prace / 2 lata. W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik robót winien posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako potencjał kadrowy. Wymagane doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował zamówieni o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia to jest wykonał minimum 3 roboty związane z remontem lub budową oświetlenia ulicznego. W celu potwierdzenia wykonanych robót Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót w ciągu 5 lat a także dołączyć dokumenty, z których Zlecający potwierdzi poprawność, rzetelność i terminowość wykonanych robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako doświadczenie. Podwykonawstwo a) Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza zawierania umów podwykonawców z dalszymi podwykonawcami. b) Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jakby to były działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników lub przedstawicieli. c) Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania protokołu odbioru prac, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową wystawionej faktury VAT o dokonaniu zapłaty na rzecz tego podwykonawcy. d) W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w pkt. c) Zamawiający zatrzyma z należności Wykonawcy, kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia. Z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. e) Zatrzymanie, o którym mowa, w pkt. d) nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokonania zapłaty na rzecz podwykonawcy. f) Wszelkie konsekwencje nieterminowego regulowania zobowiązań wobec podwykonawców obciążają Wykonawcę, bez skutków prawnych dla Zamawiającego. g) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach niniejszej umowy. h) Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych w pkt. a) do g) upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców (ogólnych i szczegółowych) zostanie dokonana wg. formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do SIWZ; 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do SIWZ; 1.3. Informacja o osobach, które będą brać udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (\Potencjał kadrowy\) - zał. nr. 3 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 1.4 Oświadczenie na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie- zał. nr. 5 do SIWZ; 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania - na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 4 do SIWZ - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 1.7 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 2.000 000,00 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 1.10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 1.11 Kosztorys ofertowy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. ZASADY SKŁADANIA OFERTY PRZEZ PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 1.10. Instrukcji dla wykonawców; 4.2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika; 4.3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.2., 1.5., powinny być złożone przez każdy podmiot

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna ZDM - pokój nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.