eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › SUKCESYWNY ZAKUP BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO i AUTOGAZU LPG W 2009 r. i 2010 r. DLA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SANIKOM Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Bełchatów: SUKCESYWNY ZAKUP BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO i AUTOGAZU LPG W 2009 r. i 2010 r. DLA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SANIKOM Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 15770 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Staszica 5, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350905, faks 04 6350905.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY ZAKUP BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO i AUTOGAZU LPG W 2009 r. i 2010 r. DLA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SANIKOM Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia - Dostawy CPV 09132100-4 - benzyna bezołowiowa 09134100-8 - olej napędowy 09133000 - 0 - autogaz LPG Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Dostawa paliwa do samochodów Spółki w ilościach: a) Pb 95 - 15 000 litrów, b) ON - 60 000 litrów w tym - dostawa ON na Składowisko w Woli Kruszyńskiej autocysterną zgodnie z potrzebami zamawiającego. c) LPG - 6 000 litrów. Wszystkie dostawy według potrzeb zamawiającego i zgodnie z SIWZ zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.33.00.0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) koncesje na obrót i sprzedaż paliw płynnych. f) umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej w okresie rozliczeniowym 1 razy w miesiącu z 21 dniowym terminem płatności, na podstawie zbiorczych faktur wraz z bilingiem za pobrane paliwo ,faktura będzie wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i będzie obejmować należność z tytułu sprzedaży produktów i usług dokonanych w tym okresie g) do każdej faktury Dostawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz lub inne dokumenty wydania zawierające następujące informacje: a)miejsce, data i godzina zakupu b)rodzaj i ilość pobranego paliwa c)numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy; h) dostawca zapewni dwie karty paliwowe z możliwością tankowania bezgotówkowego na terenie całego kraju tj Rzeczpospolitej Polskiej. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnianie warunku: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w ramach pkt. VII ppkt 1 SIWZ. b) jakość paliw musi być zgodna z Polskimi Normami ( PN-EN 228 i PN-EN 590) i obowiązującymi przepisami prawa ( Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. W sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. Z 2005r. Nr 216, poz 1825 z póź. zm.) c) posiada samochód autocysternę z dystrybutorem paliwa o pojemności min. 2000 litrów. Licznik, dystrybutor paliwa musi posiadać legalizację do obmiaru objętości paliw. d) wykaz dostaw zrealizowanych w ostatnich 3 latach, min. 1 zamówienia o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości min 100.000,00 zł netto każda - wg załącznika nr 4. e) aktualne orzeczenie jakość paliwa z ostatniej dostawy z terenu miasta Bełchatowa lub na potwierdzenie jakości oferowanych paliw - Certyfikat System Jakości. ISO 9001 lub ISO 14000 f) oświadczenie o tym iż przeciwko oferentowi nie toczy się żadne postępowanie karne lub karno -skarbowe z powodu sprzedaży paliw nie spełniających określonych norm. g) wykaz stacji benzynowych na których może być realizowane zamówienie. Stacje/stacja muszą/si znajdować się w granicach administracyjnych miasta Bełchatowa. - wg załącznika nr 2 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - stosowne oświadczenie. - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia. Wszystkie informacje dodatkowe na stornie www.sanikom.pl w zakładce przetargi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem ( załącznik nr 1) 3. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres usług, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, załączając stosowne oświadczenie. 4. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. 5. Oświadczenie o zapoznaniu i przyjęciu SIWZ ( załącznik nr 3 ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji,zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje. 1) oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona na formularzu ofertowym; 2) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zwierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie oferty lub wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę; 3) wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; 4) do oferty oferent załączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami pkt. VI i VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszystkie strony oferty, w tym strony wszystkich załączników należy kolejno ponumerować, ułożyć je zgodnie z numeracją, następnie w takiej kolejności wymienić w ofercie. Całość spiąć trwale i włożyć do koperty 5) oferta i wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być napisane w języku polskim, przy użyciu komputera, maszyny do pisania lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem Cała SIWZ do ściągnięcia z strony www.sanikom.pl w zakładce przetargi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I. ZAMAWIAJĄCY Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400 Telefon: (O -44) 635-09-05 Telefaks: (O -44) 635-09-06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2009 godzina 10:45, miejsce: I. ZAMAWIAJĄCY Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400 Telefon: (O -44) 635-09-05 Telefaks: (O -44) 635-09-06 sekretariat pok.nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.