eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa - III Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, VII Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Tarnów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa - III Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, VII Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów.
Numer ogłoszenia: 157592 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa - III Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, VII Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1 - III Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, Część nr 2 - VII Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Część nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną, dwie lub trzy części Uwaga: nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne branże w ramach części. Każda z trzech części musi obejmować wszystkie branże wskazane poniżej. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (wod.-kan., c.o.) bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. Zakres robót budowlanych, w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne: 1. W ramach części nr 1 obejmuje: 1.1. prace budowlane - termomodernizacyjne: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku sali gimnastycznej wraz z przewiązką; b) docieplenie łącznika budynków dydaktycznych Brodzińskiego 6 i 8; c) docieplenie ściany południowej dobudówki budynku Brodzińskiego 8; d) docieplenie stropów poddaszy użytkowych w budynkach dydaktycznych; e) docieplenie stropodachu niewentylowanego sali gimnastycznej; f) docieplenie stropodachów wentylowanych przewiązki sali gimnastycznej i łącznika budynków dydaktycznych; g) remont kominów (docieplenie styropianem 3 cm.); h) wykonanie opaski wokół budynków; i) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; j) częściowa wymiana słabych, odparzonych tynków zewnętrznych (zwrócić szczególną uwagę na szpalety okienne). k) docieplenie fundamentów. 1.2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: a) wymiana starych okien na nowe (drewniane klejone, PCV, aluminiowe) o współczynniku przenikania ciepła U=1,6 W/(m2K) - oznaczenia zgodnie z projektem (projekt budowlany - rys. nr 7 Zestawienie stolarki okiennej): - 05 - 1,40 x 2,65- 8 szt. - 06 -1,40x2,40- 2 szt. - 07 - 1,50 x 2,70- 16 szt. - 08 - 1,30 x 2,70- 10 szt - 011 - 1,50 x 2,50- 12 szt. - 012 - 1,40 x 2,50- 15 szt - 016 - 2,35 x 0,85 - 7 szt. - 019 - 4,10 x 2,05 - 2 szt. - 017 - 2,65 x 3,00 - 6 szt. - 018 - 2,65 x 4,50 - 3 szt. - 020 - 1,20 x 1,00 - 3 szt. - 0p1 - 0,85 x 0,70 - 8 szt. - okno o wymiarze 1050 x 2300 - II piętro korytarz brak oznaczenia na rysunku (ostatnie okno po lewej stronie korytarza) b) wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=2,0 W(m2K) - oznaczenia zgodnie z projektem: - D1 - 1,10 x 2,40 - 1 szt. - D2 - 0,95 x 2,50 - 1 szt. - Dz1 - renowacja istniejących - 1 szt. - Sc1 - 4,10 x 3,00 - 1 szt. - Sc2 - 4,10 x 3,00 - 1 szt. - Dz2 - renowacja istniejących - 1 szt. - Db1 - 1,40 x 3,35 - 2 szt. c) nakładki z PCV na parapety wewnętrzne lub ich wymiana; d) wymiana parapetów zewnętrznych w całym obiekcie; e) wykonanie szpalet i malowanie. 1.3. roboty branży sanitarnej: a) demontaż grzejników; b) montaż nowych grzejników płytowych, bocznozasilanych; c) demontaż rur instalacji c.o.; d) montaż nowych rurociągów stalowych instalacji c.o.; e) montaż zaworów; f) wykonanie prób ciśnieniowych 1.4. roboty uzupełniające i zabezpieczające: a) szpachlowanie, tynkowanie, roboty malarskie po wymianie stolarki; b) demontaż i ponowny montaż krat okiennych; c) zamurowanie przestrzeni międzyokiennej ściany zachodniej sali gimnastycznej; d) przed przystąpieniem do robót termomodernizacyjnych zabezpieczyć folią wymienione okna; e) wymiana instalacji odgromowej; f) remont istniejących schodów od strony wschodniej i zachodniej; g) naprawa cokołu istniejącego ogrodzenia oraz malowanie ogrodzenia; istniejące zieleńce, drzewa należy zabezpieczyć przed ich zabrudzeniem, a po zakończeniu robót oddać w stanie niepogorszonym. 2. W ramach części nr 2 obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropów wełną mineralną, - docieplenie stropów styropapą, - remont elementów konstrukcji dachu, - wymiana łacenia dachu, - wymiana pokrycia na blachę powlekaną, - wymiana obróbek blacharskich , rynien , rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie podestów zabezpieczających wełnę mineralną na strychu, - wykonanie daszków nad wejściami do budynków, - modernizacja daszku nad wejściem południowym, - zlikwidować istniejące szachty węglowe, - demontaż i ponowny montaż krat okiennych z ich czyszczeniem i malowaniem, - wymianę istniejącej na elewacji szafki i tablic z dostosowaniem kolorystycznym do elewacji, - istniejące kable na ścianach poprowadzić rurami w warstwie ocieplającej, - wykonać izolację cieplną i przeciwwilgociową fundamentów, - wykonać opaskę wokół budynku, - wyłożyć podwórko kostką brukową, - wyremontować schody zewnętrzne wejściowe do budynku na podwórku 3. W ramach części nr 3 obejmuje: 3.1. prace budowlane - termomodernizacyjne 3.1.1. segment z 1905 r. a) czyszczenie z renowacją elewacji z cegieł z fragmentami kamienia; b) renowacja parapetów zewnętrznych z kamienia; c) docieplenie stropu nad I piętrem (wełną mineralną gr. 18 cm) - ułożenie pomostu technicznego; d) docieplenie płytami klimatycznymi gr. 10 cm stropu nad II piętrem (strefa komunikacji). 3.1.2. segment nowy a) docieplenie całości ścian zewnętrznych bez naruszania konstrukcji; b) docieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic i murów fundamentowych; c) docieplenie stropodachów budynku (granulat gr.8 cm i styropapa gr. 15 cm); d) wykonanie opaski wokół budynku; e) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; f) docieplenie kominów; 3.2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (segment nowy): a) wymiana pozostałej części stolarki okiennej (uzupełnienie); b) wymiana drzwi zewnętrznych oraz obudowy wiatrołapów. 3.3. roboty branży sanitarnej (dla obu segmentów) a) demontaż grzejników; b) montaż nowych grzejników płytowych, bocznozasilanych; c) demontaż rur instalacji c.o.; d) montaż nowych rurociągów stalowych instalacji c.o.; e) montaż zaworów; f) wykonanie prób ciśnieniowych. 3.4. roboty uzupełniające i zabezpieczające (dla obu segmentów): a) szpachlowanie, tynkowanie, roboty malarskie po wymianie stolarki; b) demontaż i ponowny montaż krat okiennych; c) przed przystąpieniem do robót renowacyjnych i termomodernizacyjnych zabezpieczyć folią okna; d) wymiana instalacji odgromowej; e) wymiana szafek gazowych i elektrycznych; f) wykonanie remontu schodów zewnętrznych; g) wykonanie barierki przy schodach zewnętrznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt.III.4.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - pkt.III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt.III.4.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, z min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła również funkcję koordynatora, b) jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (wod.-kan., c.o.) bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła funkcję inspektora w specjalności jak wyżej, c) jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła funkcję inspektora w specjalności jak wyżej. Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru w kilku specjalnościach przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczeń - pkt III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone, w pkt. III.4.1. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 308, tel. 14/688-27-08..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.