Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Tarnów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa - III Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, VII Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów.
Numer ogłoszenia: 157592 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa - III Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, VII Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1 - III Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie, ul. Brodzińskiego 6-8, 33-100 Tarnów, Część nr 2 - VII Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie, ul. Staszica 8, 33-100 Tarnów, Część nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Konarskiego, ul. Szewska 7, 33-100 Tarnów Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną, dwie lub trzy części Uwaga: nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne branże w ramach części. Każda z trzech części musi obejmować wszystkie branże wskazane poniżej. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (wod.-kan., c.o.) bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. Zakres robót budowlanych, w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne: 1. W ramach części nr 1 obejmuje: 1.1. prace budowlane - termomodernizacyjne: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku sali gimnastycznej wraz z przewiązką; b) docieplenie łącznika budynków dydaktycznych Brodzińskiego 6 i 8; c) docieplenie ściany południowej dobudówki budynku Brodzińskiego 8; d) docieplenie stropów poddaszy użytkowych w budynkach dydaktycznych; e) docieplenie stropodachu niewentylowanego sali gimnastycznej; f) docieplenie stropodachów wentylowanych przewiązki sali gimnastycznej i łącznika budynków dydaktycznych; g) remont kominów (docieplenie styropianem 3 cm.); h) wykonanie opaski wokół budynków; i) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; j) częściowa wymiana słabych, odparzonych tynków zewnętrznych (zwrócić szczególną uwagę na szpalety okienne). k) docieplenie fundamentów. 1.2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: a) wymiana starych okien na nowe (drewniane klejone, PCV, aluminiowe) o współczynniku przenikania ciepła U=1,6 W/(m2K) - oznaczenia zgodnie z projektem (projekt budowlany - rys. nr 7 Zestawienie stolarki okiennej): - 05 - 1,40 x 2,65- 8 szt. - 06 -1,40x2,40- 2 szt. - 07 - 1,50 x 2,70- 16 szt. - 08 - 1,30 x 2,70- 10 szt - 011 - 1,50 x 2,50- 12 szt. - 012 - 1,40 x 2,50- 15 szt - 016 - 2,35 x 0,85 - 7 szt. - 019 - 4,10 x 2,05 - 2 szt. - 017 - 2,65 x 3,00 - 6 szt. - 018 - 2,65 x 4,50 - 3 szt. - 020 - 1,20 x 1,00 - 3 szt. - 0p1 - 0,85 x 0,70 - 8 szt. - okno o wymiarze 1050 x 2300 - II piętro korytarz brak oznaczenia na rysunku (ostatnie okno po lewej stronie korytarza) b) wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=2,0 W(m2K) - oznaczenia zgodnie z projektem: - D1 - 1,10 x 2,40 - 1 szt. - D2 - 0,95 x 2,50 - 1 szt. - Dz1 - renowacja istniejących - 1 szt. - Sc1 - 4,10 x 3,00 - 1 szt. - Sc2 - 4,10 x 3,00 - 1 szt. - Dz2 - renowacja istniejących - 1 szt. - Db1 - 1,40 x 3,35 - 2 szt. c) nakładki z PCV na parapety wewnętrzne lub ich wymiana; d) wymiana parapetów zewnętrznych w całym obiekcie; e) wykonanie szpalet i malowanie. 1.3. roboty branży sanitarnej: a) demontaż grzejników; b) montaż nowych grzejników płytowych, bocznozasilanych; c) demontaż rur instalacji c.o.; d) montaż nowych rurociągów stalowych instalacji c.o.; e) montaż zaworów; f) wykonanie prób ciśnieniowych 1.4. roboty uzupełniające i zabezpieczające: a) szpachlowanie, tynkowanie, roboty malarskie po wymianie stolarki; b) demontaż i ponowny montaż krat okiennych; c) zamurowanie przestrzeni międzyokiennej ściany zachodniej sali gimnastycznej; d) przed przystąpieniem do robót termomodernizacyjnych zabezpieczyć folią wymienione okna; e) wymiana instalacji odgromowej; f) remont istniejących schodów od strony wschodniej i zachodniej; g) naprawa cokołu istniejącego ogrodzenia oraz malowanie ogrodzenia; istniejące zieleńce, drzewa należy zabezpieczyć przed ich zabrudzeniem, a po zakończeniu robót oddać w stanie niepogorszonym. 2. W ramach części nr 2 obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropów wełną mineralną, - docieplenie stropów styropapą, - remont elementów konstrukcji dachu, - wymiana łacenia dachu, - wymiana pokrycia na blachę powlekaną, - wymiana obróbek blacharskich , rynien , rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie podestów zabezpieczających wełnę mineralną na strychu, - wykonanie daszków nad wejściami do budynków, - modernizacja daszku nad wejściem południowym, - zlikwidować istniejące szachty węglowe, - demontaż i ponowny montaż krat okiennych z ich czyszczeniem i malowaniem, - wymianę istniejącej na elewacji szafki i tablic z dostosowaniem kolorystycznym do elewacji, - istniejące kable na ścianach poprowadzić rurami w warstwie ocieplającej, - wykonać izolację cieplną i przeciwwilgociową fundamentów, - wykonać opaskę wokół budynku, - wyłożyć podwórko kostką brukową, - wyremontować schody zewnętrzne wejściowe do budynku na podwórku 3. W ramach części nr 3 obejmuje: 3.1. prace budowlane - termomodernizacyjne 3.1.1. segment z 1905 r. a) czyszczenie z renowacją elewacji z cegieł z fragmentami kamienia; b) renowacja parapetów zewnętrznych z kamienia; c) docieplenie stropu nad I piętrem (wełną mineralną gr. 18 cm) - ułożenie pomostu technicznego; d) docieplenie płytami klimatycznymi gr. 10 cm stropu nad II piętrem (strefa komunikacji). 3.1.2. segment nowy a) docieplenie całości ścian zewnętrznych bez naruszania konstrukcji; b) docieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic i murów fundamentowych; c) docieplenie stropodachów budynku (granulat gr.8 cm i styropapa gr. 15 cm); d) wykonanie opaski wokół budynku; e) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; f) docieplenie kominów; 3.2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (segment nowy): a) wymiana pozostałej części stolarki okiennej (uzupełnienie); b) wymiana drzwi zewnętrznych oraz obudowy wiatrołapów. 3.3. roboty branży sanitarnej (dla obu segmentów) a) demontaż grzejników; b) montaż nowych grzejników płytowych, bocznozasilanych; c) demontaż rur instalacji c.o.; d) montaż nowych rurociągów stalowych instalacji c.o.; e) montaż zaworów; f) wykonanie prób ciśnieniowych. 3.4. roboty uzupełniające i zabezpieczające (dla obu segmentów): a) szpachlowanie, tynkowanie, roboty malarskie po wymianie stolarki; b) demontaż i ponowny montaż krat okiennych; c) przed przystąpieniem do robót renowacyjnych i termomodernizacyjnych zabezpieczyć folią okna; d) wymiana instalacji odgromowej; e) wymiana szafek gazowych i elektrycznych; f) wykonanie remontu schodów zewnętrznych; g) wykonanie barierki przy schodach zewnętrznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt.III.4.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - pkt.III.4.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt.III.4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, z min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła również funkcję koordynatora, b) jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (wod.-kan., c.o.) bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła funkcję inspektora w specjalności jak wyżej, c) jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła funkcję inspektora w specjalności jak wyżej. Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru w kilku specjalnościach przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczeń - pkt III.4.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone, w pkt. III.4.1. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 308, tel. 14/688-27-08..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa systemu zaopatrzenia w wodę zimną w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Przebudowa ul. Dunikowskiego od Reisinga do ul. Nowodąbrowskiej".
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Wymiana dwóch wind dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatki schodowej przed windami w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa pojemników na materiał histopatologiczny z formaliną i bez formaliny , oraz pojemniki na ostre odpady medyczne dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Usługa nadzoru budowlanego przy realizacji grantu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową przyłączy mediów w Dol. Kościeliskiej
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.