eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraPrzeprowadzenie szkolenia dotyczącego zakładania spółdzielni socjalnych dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kamiennej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Kamienna Góra: Przeprowadzenie szkolenia dotyczącego zakładania spółdzielni socjalnych dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kamiennej Górze.
Numer ogłoszenia: 157481 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 117879 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 50 232, fax 075 64 50 231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia dotyczącego zakładania spółdzielni socjalnych dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kamiennej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dotyczącego zakładania spółdzielni socjalnych dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kamiennej Górze. Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Tytuł projektu AS - Aktywni i Sprawni Liczba uczestników szkolenia: 50 bezrobotnych osób niepełnosprawnych Liczba godzin szkolenia: 16 godzin szkolenia dla każdej grupy przy założeniu, że dziennie szkolenie może trwać nie dłużej niż 4 godz. (bez przerw na poczęstunek). System prowadzenia szkolenia: warsztaty prowadzone będą w 4 grupach liczących po 12 i 13 osób. Program szkolenia: powstanie i funkcjonowanie spółdzielni socjalnych (podstawy prawne, definicje, przedmiot działalności, cel i zadania spółdzielni, członkowie spółdzielni, statut spółdzielni socjalnej, organy spółdzielni, łączenie, podział i likwidacja spółdzielni), praktyczne wykorzystanie przepisów ustawy o spółdzielniach socjalnych (przykładowy projekt statutu spółdzielni, uchwały podejmowane przez organy spółdzielni, wpis spółdzielni do KRS). Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do niej szczegółowy program szkolenia. Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie prowadzone będzie w sali konferencyjnej znajdującej się w budynku, w którym siedzibę ma Powiatowe Centrum Edukacji w Kamiennej Górze przy ul. Sienkiewicza 6a (III piętro). Cel szkolenia: omówienie zagadnień dotyczących powstawania oraz funkcjonowania spółdzielni socjalnych; nabycie umiejętności praktycznego zastosowania przepisów ustawy o spółdzielniach socjalnych. Wykonawca winien we własnym zakresie zapewnić sprzęt multimedialny oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do sprawnego prowadzenia szkolenia. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram prowadzenia szkolenia uwzględniający podział na grupy, liczbę godzin szkolenia, przerwy na poczęstunek (30 minut). Przy opracowywaniu harmonogramu należy uwzględnić prowadzenie szkolenia dla 2 grup dziennie. W ramach zamówienia Wykonawca winien przygotować własne autorskie materiały dotyczące powyższej tematyki dla każdego uczestnika szkolenia. Materiały w postaci papierowej, prezentacji multimedialnej przygotowane przez Wykonawcę winny być oznaczone logo projektu oraz winny zawierać informacje o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach projektu zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu. Zamawiający zobowiązany będzie prowadzić listy obecności uczestników szkolenia, listy pobranych materiałów autorskich. Listy winny być oznaczone w sposób określony powyżej. Zamawiający zapewni i przygotuje we własnym zakresie: 1.materiały biurowe i promocyjne dla każdego uczestnika szkolenia; 2.poczęstunek (kawa, herbata, ciastka itp.) 3.transport niepełnosprawnych na miejsce prowadzenia szkolenia. Kalkulując cenę oferty Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z: prowadzeniem szkolenia w systemie określonym powyżej przez doświadczonego szkolącego, zapewnieniem materiałów autorskich dotyczących tematyki szkolenia, zapewnieniem pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego, zapewnieniem nadzoru wewnętrznego nad prawidłową realizacją szkolenia; pokryciem kosztów dojazdu, delegacji, noclegów osób zaangażowanych w prowadzenie szkolenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11582 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Tytuł projektu AS - Aktywni i Sprawni.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TM TOTAL MANAGEMENT, ul. Parkowa 2, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11582.00
  • Oferta z najniższą ceną: 11582.00 / oferta z najwyższą ceną: 21450.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.