eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa dostępu do Internetu dla Domów Studenckich AM przy ul. Chodźki w Lublinie; nr sprawy AM-ZP/33/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Lublin: Usługa dostępu do Internetu dla Domów Studenckich AM przy ul. Chodźki w Lublinie; nr sprawy AM-ZP/33/07
Numer ogłoszenia: 157452 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532-21-99, fax 081 5328903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostępu do Internetu dla Domów Studenckich AM przy ul. Chodźki w Lublinie; nr sprawy AM-ZP/33/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu dla sieci LAN Domów Studenckich Akademii Medycznej przy ul. Chodźki w Lublinie obejmująca: 1. przyłączenie sieci LAN Domów Studenckich AM do sieci Internet łączem symetrycznym o przepustowości min. 300 Mb/s dla 500 odbiorców, 2. ciągły nadzór i konserwację, w tym: 2.1 rejestrowanie i wyrejestrowywanie użytkowników; 2.2 zarządzanie ruchem w sieci; 2.3 reagowanie na nadużycia w sieci i blokowanie w przypadku nadużyć; 2.4 naprawa urządzeń sieciowych, połączeń kablowych; 2.5 przydzielanie adresów IP komputerom użytkowników; 2.6 przyznawanie nazwy domenowej komputerom użytkowników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2 i 1.3 mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty: 3.1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.); 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4. W przypadku składania ofert wspólnych dokument wymieniony w ppkt 3.2 składa każdy z wykonawców, a oświadczenie, o którym mowa ppkt 3.1 w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa ich pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Przepustowość łącza łączącego sieć LAN DS-ów z siecią Internet - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie internetowej jak wyżej. Osoba do kontaktu: Magdalena Matyjaszek, tel. (081) 532 21 99, faks (081) 532 22 16, e-mail: m.matyjaszek@am.lublin.pl. Al. Racławickie 1, pok. 219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 11:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna Akademii Medycznej, pok. 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.