eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeMALOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW ODDZIAŁU ZUS W ZABRZU PRZY UL. SZCZĘŚĆ BOŻE 18 (SEGMENT B, POMIESZCZENIA 225, 226 I 325 WRAZ Z WYMIANĄ WYKŁADZIN), 3-GO MAJA 8 ORAZ BIURA TERENOWEGO W BYTOMIU PRZY UL. SĄDOWEJ 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Zabrze: MALOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW ODDZIAŁU ZUS W ZABRZU PRZY UL. SZCZĘŚĆ BOŻE 18 (SEGMENT B, POMIESZCZENIA 225, 226 I 325 WRAZ Z WYMIANĄ WYKŁADZIN), 3-GO MAJA 8 ORAZ BIURA TERENOWEGO W BYTOMIU PRZY UL. SĄDOWEJ 8
Numer ogłoszenia: 157433 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117117 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MALOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW ODDZIAŁU ZUS W ZABRZU PRZY UL. SZCZĘŚĆ BOŻE 18 (SEGMENT B, POMIESZCZENIA 225, 226 I 325 WRAZ Z WYMIANĄ WYKŁADZIN), 3-GO MAJA 8 ORAZ BIURA TERENOWEGO W BYTOMIU PRZY UL. SĄDOWEJ 8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń budynków Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18 (segment B, pomieszczenia 225, 226, 325 wraz z wymianą wykładzin), 3-go Maja 8 oraz malowanie pomieszczeń siedziby Biura Terenowego ZUS w Bytomiu przy ul. Sądowej 8. W ramach malowania planuje się zmycie starej powłoki malarskiej wraz z przygotowaniem powierzchni oraz dwukrotne malowanie farbą emulsyjną akrylową w kolorach jak obecnie. Wykładzinę należy wymienić na wykładzinę dywanową przystosowaną do użytkowania w pomieszczeniach o dużym natężeniu ruchu jak hole i korytarze, w kolorze szaroniebieskim.Zakres robót: 1. Malowanie przewiązek budynku siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18 1.1 Gruntowanie podłoży - 324,84 m2 1.2 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni - 324,84 m2 1.3 Zabezpieczenie podłóg folią - 252,72 m2 1.4 Zerwanie posadzki (wykładzina dywanowa) - 954,60 m2 1.5 Wykonanie wylewki korygująco-wyrównującej o grub. 2.0 mm - 954,60 m2 1.6 Wymiana wykładzin dywanowych - 954,60 m2 1.7 Wykonanie cokołu przypodłogowego - 146,40 m 1.8 Demontaż sufitu podwieszanego z płytami z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600 mm - 116,10 m2 1.9 Montaż sufitu podwieszanego z płytami z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600 mm - 116,10 m2 1.10 Wywiezienie gruzu na odległość 11 km wraz z utylizacją - 12,449 m3 1.11 Wyniesienie i wniesienie mebli - 350,000 rbg 2. Malowanie segmentu B budynku siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18 2.1 Gruntowanie podłoży - 7887,015 m2 2.2 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni - 7887,015 m2 2.3 Zabezpieczenie podłóg folią - 2128,748 m2 3. Malowanie budynku siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 8 3.1 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni - 9 004,008 m2 3.2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej - 1 026.300m2 3.3 Wyniesienie i wniesienie mebli - 100,000 rbg 4. Malowanie Biura Terenowego w Bytomiu przy ul. Sądowej 8 4.1 Skasowanie wykwitów (zacieków) - 13,50 m2 4.2 Gruntowanie podłoży - 1541,534 m2 4.3 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni - 1541,534 m2 4.4 Zabezpieczenie podłóg folią - 150 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ: przedmiar robót i STWiOR. Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych mogą być wykonywane jedynie w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dni wolne od pracy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z Dokumentacją, STWiOR oraz poleceniami przedstawicieli Zamawiającego. Z uwagi na uwarunkowania lokalizacyjne realizacja musi odbywać się sukcesywnie z zabezpieczeniem pracowników Zamawiającego jak i ruchu pieszego w ciągach komunikacyjnych. Wykonawca opracuje i przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego wzorem. Następstwa jakiegokolwiek błędu w robotach spowodowanego przez Wykonawcę zostaną poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Polecenia przedstawicieli Zamawiającego będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Wykonawca na wykonane roboty udzieli 18 miesięcy gwarancji i rękojmi. Wymagane dokumenty budowy: - dziennik robót budowlanych, - protokół przekazania frontu robót, - księga obmiarów, - umowa, - protokoły odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANO INSTALATORSKI BUDO-MAX SPÓŁKA JAWNA RADOSŁAW MARKS, PIOTR MARKS, UL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 124, 42-207 CZĘSTOCHOWA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323454,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267036,99

  • Oferta z najniższą ceną: 248222,71 / Oferta z najwyższą ceną: 420271,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.