Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-19
Strzegom: Przebudowa odcinka nawierzchni ul. Kościuszki w Strzegomiu wraz z budową ciągu pieszo-jezdnego ul. Czerwonego Krzyża i chodników ul. Parkowej
i Krótkiej
Numer ogłoszenia: 157369 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka nawierzchni ul. Kościuszki w Strzegomiu wraz z budową ciągu pieszo-jezdnego ul. Czerwonego Krzyża i chodników ul. Parkowej i Krótkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka nawierzchni ul. Kościuszki w Strzegomiu wraz z budową ciągu pieszo-jezdnego ul. Czerwonego Krzyża i chodników ul. Parkowej i Krótkiej parku przy ul. Krótkiej w Strzegomiu. Ulice znajdują się w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej i rozciąga się od ul. Kościuszki do ul. Dolnej. 2. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013- Priorytet 9 Odnowa Zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta) - Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać prace zgodnie z zasadami ustalonymi przez Unię Europejską i instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym. Wykonawca jest zobowiązany wypełniać obowiązki informacyjne i promocyjne określone w Wytycznych dotyczących promocji projektów UE dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 dostępnym na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej i obejmuje między innymi: - rozebranie istniejących nawierzchni - przygotowanie terenu pod budowę - wykonanie nawierzchni jezdni oraz ciągów pieszych z kostki granitowej -wykonanie 2 przejścia dla pieszych z kostki granitowej szarej oraz bazaltowej 10x10cm, - roboty w zakresie kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem budowlanym. 5. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 6. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiary robót stanowią załączniki do specyfikacji i należy je traktować jako elementy dodatkowe, ułatwiające sporządzenie oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji, a nieujęte w kosztorysie ofertowym, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy z zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a. organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c. po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, d. demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko odpadów i utylizacja odpadów budowlanych na koszt Wykonawcy, e. projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, f. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, g. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, h. obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej - powykonawczej, i. uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia - decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych (w tym również opracowanie przez uprawnionego archeologa programu badań archeologicznych), j. w trakcie prowadzenia prac ziemnych prowadzenie badań archeologicznych przez uprawnionego archeologa, k. prowadzenie prac zgodnie z Decyzją Nr 635/11 z dnia 06 września 2011r. znak:ZN.5184.54.2011.KI, Decyzją Nr 623/11 z dnia 31 sierpnia 2011r. znak:ZN.5184.50.2011.KI, Decyzją Nr 645/2007 z dnia 29 października 2007r. znak:ZN-KCH-5000-388/07 Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu/ Delegatura w Wałbrzychu i zapewnienie osób niezbędnych do realizacji postanowień w.w. Decyzji, l. próby wodne szczelności kanałów rurowych przeprowadzone w obecności Inspektora nadzoru inwestorskiego, m. inspekcja telewizyjna kanałów przeprowadzona w obecności Inspektora nadzoru inwestorskiego kolorową kamerą z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportu z inspekcji, obejmującego opis i parametry poszczególnych odcinków kanalizacji tj. numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek, n. promocję projektu, wykonanie tablic informacyjnych, umieszczenie logo i informacji o treści zgodnej z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata 2007-2013 dostępnym na stronie internetowej http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy. 8. Roboty należy prowadzić zgodnie z Prawem budowlanym i przepisami BHP. 9. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 36 miesięcy w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 39 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, ciągu pieszo - jezdnego z kostki kamiennej w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości minimalnej 300 000 zł netto; Wykonawca musi wykazać, że robota/y została/y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności drogowej z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy, w tym co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych, i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, członek właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia uprawnionym archeologiem, c) kierownik robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności drogowej umożliwiającymi kierowanie robotami budowlanymi, członek właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, d) kierownik robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać następujący warunek: posiadają opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00zł. Polisa winna być ważna na dzień składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania ważnej polisy na czas realizacji Zamówienia. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. 2. Dla potrzeb oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, w przypadku, gdy wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli załączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmie średni kurs PLN dla tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, 4) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 5) Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem), 6) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6. Przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy, która zawarta będzie z Wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony; zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Inne zmiany : a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, c) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy. 3. Warunki dokonywania zmian: 3.1 inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 3.2 uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3.3 zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3.4 forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 281,90 zł (plus koszty przesyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Biuro Obsługi Interesanta, parter - pok. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: pani Monika Pawlik - tel. 74/ 8 560 533 oraz pani Monika Cieśla - tel. - 74 856 0532. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 212" - w Jaroszowie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 we wsi Goczałków w Gminie Strzegom
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest zlokalizowanych na terenie Gminy Strzegom w 2025 r.
- Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich
- Budowa placu zabaw w Rusku
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Modernizacja przepompowni Lubcz Mały - remont linii energetycznej
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
- Remont piwnic i przyległej do ścian budynku kostki brukowej w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krośnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.