eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › OpracowanieStrategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do 2030 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Chorzów: Opracowanie: Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do 2030 r.
Numer ogłoszenia: 157089 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205250 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie: Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do 2030 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje aktualizację dokumentu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do roku 2020, powstałe opracowanie zatytułowane będzie: Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do 2030 roku. - RZP.271.456.2014 Zakres prac związanych z przygotowaniem Strategii będzie obejmował w szczególności: 1. Przeprowadzenie we współpracy z Zamawiającym diagnozy problemów społecznych Miasta Chorzów. 1.1.1. Diagnoza w szczególności powinna zawierać informacje dotyczące: a) uwarunkowań ogólnych (warunki geograficzne, układ przestrzenny), b) sytuacji społecznej i demograficznej, c) problemów i kwestii społecznych mieszkańców, d) poziomu infrastruktury pomocowej (zasoby i deficyty), e) specyfiki kulturowo - gospodarczej Miasta, f) innych obszarów wskazanych przez Wykonawcę, g) analizy i podsumowania wyników badań ze wskazaniem kierunków wypracowywania Strategii. 1.1.2. Podczas prac nad diagnozą powinien zostać opracowany sposób zbierania i przekazywania danych, jakie można pozyskać z dostępnych źródeł, w tym: urzędowych, miejskich i z instytucji działających poza Miastem. 2. Przeprowadzenie analizy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie analizy SWOT, która powinna umożliwić przejście od diagnozy do celów wraz z analizą drzewa problemów dla zbadania problemu kluczowego. Analiza powinna być przeprowadzona wspólnie z Zespołem Roboczym. 3. Przeprowadzenie warsztatów z Zespołem Roboczym w celu wypracowania wizji - celu generalnego Strategii rozwiązywania problemów w Mieście w oparciu o diagnozę. Wizja, jako cel generalny będzie zawierać pewien system wartości wyznaczający kierunki prac nad określeniem celów strategicznych i operacyjnych. Przyjęte tu wartości będą podstawą do wyznaczenia priorytetów i przyjęcia kryteriów doboru projektów do realizacji. 4. Uzgodnienie metody budowania Zespołów Roboczych, które będą brały udział w warsztatach, tj. pracach nad określeniem celów strategicznych i operacyjnych oraz sposobów ich realizacji wśród głównych grup interesariuszy (3 spotkania). Opracowanie raportu z przebiegu i ustaleń warsztatów. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia na terenie Chorzowa dostosowane do charakteru 3 spotkań warsztatowych. 5. Wykonawca dla potrzeb 3 spotkań warsztatowych zapewni: 1) przygotowanie i rozesłanie zaproszeń w wersji papierowej i elektronicznej dla wszystkich uczestników warsztatów (lista osób zostanie przygotowana w porozumieniu z Zamawiającym), 2) materiały i sprzęt multimedialny niezbędny dla potrzeb prezentacji (np. rzutnik, ekran, flipchart itp.), 3) catering w ramach 3 spotkań łącznie dla 60 osób w formie słodkiego poczęstunku (suche ciastka:.) oraz napojów (kawa 200 ml/os, herbata 200 ml/os, cukier 10 g/os, śmietanka UHT do kawy jednorazowa/os, woda mineralna 0,5 l/os). 4) notatników -60 szt. (format A4, klejony od góry, 50 kartek, papier offset 80 g, jednostronny w kratkę z logo projektu, pełny kolor), 5) długopisów -60 szt. (metalowy o metalizowanej chromowanej powierzchni, automatyczny z niebieskim wkładem i logo projektu na powierzchni długopisu). 6. Przeprowadzenie konsultacji społecznych projektu strategii poprzez: 1) publikację projektu dokumentu na stronie internetowej projektu z możliwością wniesienia uwag, 2) moderowanie dyskusji podczas zebrania z mieszkańcami (Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie na terenie Chorzowa dostosowane do charakteru spotkania. Ww. czynności Wykonawca nie powinien kalkulować w ofercie), 3) opracowanie raportu z przebiegu konsultacji i uwzględnienie ich efektów w opracowaniu dokumentu strategicznego. 7. Zaproponowanie sprawdzonych przez Wykonawcę metodologii i narzędzi wdrażania, monitorowania i ewaluacji Strategii oraz przygotowanie i wyposażenie pracowników Zamawiającego w zakresie stosowanych narzędzi w celu zapewnienia ciągłości prac nad realizacją Strategii. Zaproponowana metodologia powinna uwzględniać doświadczenia zebrane na etapie prac nad diagnozą problemów społecznych. Stworzone mechanizmy powinny dać narzędzia monitorowania realizacji całej Strategii, jak również poszczególnych celów strategicznych i operacyjnych oraz projektów składających się na realizację Strategii. 8. Sporządzenie i dostarczenie następujących dokumentów Zamawiającemu: 1) Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do 2030 roku wraz z diagnozą problemów społecznych, przygotowanej w formie książkowej w formacie B5, papier offsetowy 80 g/m2, minimum 60 stron (w tym tabele, schematy, plany, mapy, kolorowy materiał zdjęciowy itp.) oraz okładka 130 g/m2 w pełnym kolorze z logo projektu i informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską, błysk. Projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydruk 40 egzemplarzy Strategii przez Wykonawcę. Każdy egzemplarz powinien być dodatkowo wyposażony w nośnik elektroniczny w formie płytki CD/DVD zawierającej pełną treść dokumentu, 2) prezentacji multimedialnych opracowanej Strategii w dwóch egzemplarzach o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 2 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programach typu Power Point lub w formacie umożliwiającym jej edycję i prezentację w ogólnodostępnych programach do tego przeznaczonych. 9. Prezentacja Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do 2030 i moderowanie dyskusji na sesji Rady Miasta w celu przyjęcia Strategii uchwałą. 10. Zamawiający wyznacza do współpracy w zakresie wykonywanych prac Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Chorzowie . Osobą odpowiedzialną jest Pani Dyrektor Bożena Antończyk 11. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy w wersji elektronicznej, które muszą być zamieszczone w Strategii i innych dokumentach związanych z jej opracowaniem. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu raportów z poszczególnych etapów prac nad Strategią oraz do ścisłej współpracy z Zamawiającym. Raporty w wersji papierowej i elektronicznej w 2-ch egzemplarzach Zamawiający winien dostarczyć do 14 dni po zakończeniu danego etapu. 13. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązuje się, że prace w ramach niniejszej umowy będą realizowane przez osoby o odpowiednim wykształceniu i kwalifikacjach. 15. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą powoła Zespół Roboczy, wspomagający realizację merytoryczną dokumentu przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zapewni udział członków Zespołu Roboczego na spotkaniach . 17. Zamawiający zapewni warunki lokalowe, techniczne i socjalne związane z przeprowadzeniem spotkań warsztatowych. 18. Zamawiający wesprze Wykonawcę w pozyskaniu materiałów i informacji, które nie są ogólnie dostępne, a są niezbędne do opracowania diagnozy. 19. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględniania uwag wynikających z wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy. 20. Z chwilą przekazania Zamawiającemu ostatecznej wersji dokumentu Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Chorzów Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu Zamawiającemu dokumentów przekazanych na potrzeby realizacji zamówienia. 21. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy i ochrony danych osobowych, a Zamawiający udzieli osobom działającym w imieniu Wykonawcy przy pracach nad przedmiotem umowy w upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, jeżeli okaże się to konieczne. 22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, przy pomocy których wykonywana będzie niniejsza umowa. 23. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania i prezentacji. UWAGA : Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny ,w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna (POPT)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Kreatywny Śląsk, ul. Wysoka 15/17, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47170,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.