Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Przemyśl: Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego , Plac Dominikański 3 w Przemyślu , kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych , okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej
Numer ogłoszenia: 157065 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Przemyślu , Pl. Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6785054 w. 14, faks 016 6782760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego , Plac Dominikański 3 w Przemyślu , kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych , okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego będącego siedzibą Starostwa Powiatowego w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości w budynku ,terenów zewnętrznych oraz okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 4.1. do SIWZ - Opis budynku oraz Nr 4.2. - Szczegółowy zakres usług będących przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2.1.1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.1.2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1.3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2.2. W przypadku składania oferty wspólnej wymienione w pkt. 2.1. wymagania musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.3. Udokumentują, iż w ostatnich 3 latach wykonali co najmniej 1 zamówienie tożsame lub o charakterze podobnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek ten spełnić musi co najmniej jeden z przedsiębiorców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z załącznikami od 1 do 4: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 b) Wykaz wykonanych zamówień o charakterze tożsamym lub podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - Załącznik Nr 2 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potencjał kadrowy - wraz z danymi na temat kwalifikacji osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownictwa, nadzoru i kontroli przy realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 3 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień (licencji) potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykaz podwykonawców - jeśli dotyczy - Załącznik Nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przemyślu ul. Plac Domonikański 3 37-700 Przemyśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przemyślu ul. Plac Dominikański 3 pok.nr.60 Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ PRZEMUROWANIE KOMINÓW PONAD DACHEM W BUDYNKU PRZY UL. KOPERNIKA 39
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Lubaczowie
- DOSTAWA FREZARKI CNC, MEBLI I WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Wykonanie EKG wysiłkowego z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- Remont III kondygnacji Prokuratury Okręgowej w Przemyślu
- Remont dróg i placów w Placówce Straży Granicznej w m. Sanok
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- Usługa sprzątania obiektów Filii w Ełku Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- 2025 Sprzątanie powierzchni biurowych Krajowej Rady Sądownictwa
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.