eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczOKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Bydgoszcz: OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK
Numer ogłoszenia: 157049 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK ORAZ NISZCZAREK. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części: Część 1: Konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki; Część 2: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Sekcja Wychowawcza Część 3: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Służba Uzbrojenia i Elektroniki; Część 4: Konserwacja i naprawa niszczarek - Infrastruktura..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3, 50.31.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca; a) posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego - dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia. b) dla części III i IV nie wymaga się od Wykonawców świadectw bezpieczeństwa przemysłowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 usługę, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została lub jest wykonywana należycie; Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę konserwacji i naprawy urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek oraz niszczarek o wartości brutto każdej nie mniejszej niż: część I: 50 000,00 zł; część II - IV 15 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi: dotyczy części I przedmiotu zamówienia a) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze w Centralnej Grupie Działań Psychologicznych (JW 3557) i Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych, winni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze w Wojskowej Komendzie Uzupełnień, Wojewódzkim Sztabie Wojskowym, batalion dowodzenia IWsp SZ, 7 Rejonowym Przedstawicielstwie Wojskowym, Delegaturze Departamentu Kontroli MON, Oddziale Żandarmerii Wojskowej, Delegaturze Wojskowej Komendy Transportu, Zespole Zarządzania Wsparcia Teleinformatycznego poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych. - w stosunku do pracowników prowadzących czynności konserwacji i naprawy w pozostałych Jednostkach Wojskowym Szpitalu Polowym, 2 Wojskowym Ośrodku Metrologii, Wojskowym Ośrodku Medycyny Prewencyjnej, Centrum Doktryn i Szkolenia SZ, 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym, Klubie Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Rejonowym Zarządzie Infrastruktury, Orkiestrze Wojskowej, Regionalnym Laboratorium MPS, Wojskowym Biurze Emerytalnym, Delegaturze Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej - Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych. dotyczy części II przedmiotu zamówienia c) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne w Centralnej Grupie Działań Psychologicznych (JW 3557) winni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, - w stosunku do pracowników prowadzących czynności konserwacji i naprawy w pozostałych Jednostkach - Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych. dotyczy części III przedmiotu zamówienia d) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych, 7 Rejonowym Przedstawicielstwie Wojskowym, Wojskowej Komendzie Uzupełnień, Wojewódzkim Sztabie Wojskowym, batalionie dowodzenia IWsp SZ, Oddziale Żandarmerii Wojskowej, 1 Kampanii Regulacji Ruchu winni posiadać - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, - w stosunku do pracowników prowadzących czynności konserwacji i naprawy w pozostałych Jednostkach 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym, Klubie Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Rejonowym Zarządzie Infrastruktury, Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej, Centrum Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych, Wojskowej Pracowni Psychologicznej, Delegaturze Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej, Wojskowym Ośrodku Medycyny Prewencyjnej - Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych dotyczy części IV przedmiotu zamówienia - Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - WARTOŚĆ 1 ROBOCZOGODZINY - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 7.30 - 9.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wartość 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Sekcja Wychowawcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Sekcja Wychowawcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wartość 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Służba Uzbrojenia i Elektroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek - Służba Uzbrojenia i Elektroniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wartość 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa niszczarek - Infrastruktura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa niszczarek - Infrastruktura.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wartość 1 roboczogodziny - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.