Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Kraków: Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, aparatury laboratoryjnej i urządzeń podobnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 156961 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, aparatury laboratoryjnej i urządzeń podobnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, aparatury laboratoryjnej i urządzeń podobnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w obiektach na terenie Krakowa przy: Al. Mickiewicza 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Czysta 21, Al. 29 Listopada 46, Al. 29 Listopada 52, Al. 29 Listopada 54, Al. 29 Listopada 48b, Al. 29 Listopada 48c, ul. Urzędniczej 68, ul. Jabłonkowskich 10-12, ul. Klemesiewicza 3, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul. Podłużnej 3, ul. Łobzowskiej 24, ul. Św. Marka 37, ul. Łupaszki 6, ul. T. Spiczakowa 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 2 zamówienia (usługi) każde na kwotę minimum 15.000,00 PLN (roczna wartość każdej usługi) z zakresem zamówienia odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. - dysponują co najmniej jedną osobą do udzielania bezpłatnych telefonicznych porad w zakresie objętym zamówieniem, - dysponują co najmniej jedną osobą do przyjmowania zleceń od zamawiającego, - dysponują co najmniej jedną osobą do odbioru sprzętu do naprawy od zamawiającego. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień (usług) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie - o wartości minimum 15.000,00 PLN (roczna wartość każdej usługi) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazwy odbiorcy . W przypadku usług aktualnie wykonywanych, których termin zakończenia realizacji umowy jeszcze nie nadszedł umieszcza się je w wykazie pod warunkiem, że wartość umowy już zrealizowanej na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż kwota określona powyżej. 3)Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4)Wykaz pracowników wykonawcy. 5)Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, 31-120 Kraków, Al.Mickiewicza 21, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, 31-120 Kraków, Al.Mickiewicza 21, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
- Wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SPZOZ w Choszcznie
- Przeglądy techniczne i serwisowanie Tomografu komputerowego Revolution Maxima o nr seryjnym CBDMG2200145HM i AW Serwer o nr seryjnym CZ223307VQ
- Serwis aparatury medycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.