eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zamówienie uzupełniające - organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wlkp. z zakresu współpracy pracowników realizujących usługi rynku pracy i aktywne formy zatrudnienia w PUP - dla 17 pracowników (znak PUP.2500.7.2012)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Gorzów Wielkopolski: Zamówienie uzupełniające - organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wlkp. z zakresu współpracy pracowników realizujących usługi rynku pracy i aktywne formy zatrudnienia w PUP - dla 17 pracowników (znak PUP.2500.7.2012)
Numer ogłoszenia: 156960 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143870 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wlkp. z zakresu współpracy pracowników realizujących usługi rynku pracy i aktywne formy zatrudnienia w PUP - dla 17 pracowników (znak PUP.2500.7.2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wlkp. z zakresu współpracy pracowników realizujących usługi rynku pracy i aktywne formy zatrudnienia w PUP - dla 17 pracowników. Szkolenie rozłożone będzie na 2 tury szkoleniowe (po 17 osób), w terminie: I tura - maj 2012 r., II tura - do września 2013 r. Zajęcia szkoleniowe w każdej turze odbywać się będą przez trzy dni: piątek (po godzinie 16,00), sobotę oraz niedzielę, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zegarowych. Szkolenie obejmować będzie łącznie 16 godzin zajęć szkoleniowych, z których 8 godzin przeznaczonych będzie na zajęcia teoretyczne, a 8 godziny na zajęcia praktyczne. Godzina liczy 45 minut zajęć, Wykonawca ma obowiązek zorganizowania przerw, których długość może być ustalana elastycznie. Dokładny harmonogram zajęć ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program, który obejmować będzie zagadnienia z zakresu: standardy i warunki prowadzenia usług rynku pracy; stosowanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego; zasady współpracy międzystanowiskowej; skuteczne metody pracy z klientem; tworzenie indywidualnego podejścia do klientów PUP (np. zindywidualizowane podejście do osób korzystających ze wsparcia doradczego w formie Indywidualnych Planów Działania). Zakres zagadnień, o których mowa powyżej, może zostać poszerzony i uszczegółowiony (w ramach przewidzianej liczby godzin szkolenia) przez Wykonawcę, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wlkp. z zakresu współpracy pracowników realizujących usługi rynku pracy i aktywne formy zatrudnienia w PUP - dla 17 pracowników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMM Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 4A, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49640,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z uwagi na zgłaszane zapotrzebowanie pracowników urzędu szkoleniami z zakresu współpracy pracowników przy realizacji usług i instrumentów rynku pracy oraz dostępność środków finansowych na ten cel, postanowiono dodatkowo zorganizować tego typu szkolenie (17 osób), w ramach zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podstawowym - Nr ogłoszenia w BZP: 56665 - 2012, Data zamieszczenia: 12.03.2012 r., znak PUP.2500.2.2012. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usługi w ramach zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, ponieważ wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przy czym zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie to zgodne jest z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.