eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 748 55 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c69263-8f1b-4560-8c77-a867bdf1f5bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037110/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Szkolenia/warsztaty podnoszące kompetencje dydaktyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124219

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124219

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się, za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umb.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
5.4. włączona obsługa JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach danych osobowych wysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – ustawa Prawo zamówień publicznych),
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel platformy do publikowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
 Pani/Pana dane osobowe w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane do państw trzecich,
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub też przez okres dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części, realizowane w ramach projektu pn. „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Część 1: Warsztaty pn. „Sztuka dydaktyki akademickiej, w tym PBL, Storytelling w dydaktyce”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• PC - cena – 20%,
• PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie), potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie trener/szkoleniowiec – 20 %,
• PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie) – 60 %,
w tym:
 PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie dydaktyki lub metodyki akademickiej – 20 %,
 PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie PBL lub storytellingu – 20%,
 PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 20%.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PK + PD1 + PD2 + PD3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie), potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie trener/szkoleniowiec – 20 %,

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie dydaktyki lub metodyki akademickiej– 20 %

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie PBL lub storytellingu - 20%

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 20%.

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części, realizowane w ramach projektu pn. „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Część 2: Warsztaty pn. „Rola nauczyciela akademickiego w procesie dydaktycznym”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• PC - cena – 20%,
• PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie), potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie trener/szkoleniowiec – 10 %,
• PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie) – 70 %,
w tym:
 PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczyciela akademickiego – 20 %,
 PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie retoryki emisji głosu - 20%
 PD 3 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie mowy ciała, autoprezentacji i wystąpień publicznych – 20%,
 PD4 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 10%.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PK + PD1 + PD2 + PD3 + PD4

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie), potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie trener/szkoleniowiec – 10 %,

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczyciela akademickiego – 20 %,

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie retoryki emisji głosu - 20%

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD 3 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli akademickich w zakresie mowy ciała, autoprezentacji i wystąpień publicznych – 20%,

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD4 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 10%.

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części, realizowane w ramach projektu pn. „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Część 3: Szkolenie pn. „Metodyka e-learningu i ewaluacji wiedzy”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• PC - cena – 20%,
• PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie) – 80 %, w tym:
• PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki e-learningu i ewaluacji wiedzy dla nauczycieli akademickich - 30%,
• PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki e-learningu i ewaluacji wiedzy skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 30%,
• PD3 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularnonaukowych – 20 %.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PD1 + PD2 + PD3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki e-learningu i ewaluacji wiedzy dla nauczycieli akademickich - 30%,

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki e-learningu i ewaluacji wiedzy skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 30%,

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD3 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularnonaukowych – 20 %.

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części, realizowane w ramach projektu pn. „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Część 4: Szkolenie pn. „Nowoczesne metody dydaktyczne: Flipped Classroom i Blended Learning w praktyce akademickiej”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• PC - cena – 20%
• PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (podlegającego ocenie) – 80 %, w tym:
 PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych: Flipped Classroom i Blended Learning dla nauczycieli akademickich - 30%,
 PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych: Flipped Classroom i Blended Learning skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 30%,
 PD3 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularno-naukowych – 20 %.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PD1 + PD2 + PD3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych: Flipped Classroom i Blended Learning dla nauczycieli akademickich - 30%,

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych: Flipped Classroom i Blended Learning skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 30%,

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  PD3 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularno-naukowych – 20 %.

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części, realizowane w ramach projektu pn. „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Część 5: Szkolenie z zakresu Work life balance: Jak dążyć do równowagi w życiu osobistym i zawodowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. PC - cena – 20%
2. PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia – 80%, w tym:
• PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu work life balance dla nauczycieli akademickich – 30%
• PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu work life balance dla nauczycieli akademickich uczelni medycznej – 20%
• PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 20%
• PD4 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularnonaukowych – 10%.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PD1 + PD2 + PD3 + PD4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu work life balance dla nauczycieli akademickich – 30%

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu work life balance dla nauczycieli akademickich uczelni medycznej – 20%

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 20%

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD4 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularnonaukowych – 10%.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli akademickich UMB - w podziale na 6 części, realizowane w ramach projektu pn. „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Część 6: Szkolenie z zakresu umiejętności społeczne i komunikacja interpersonalna w pracy trenera kadry dydaktycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. PC - cena – 20%
2. PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia – 60%, w tym:
• PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej dla nauczycieli akademickich – 20%
• PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej dla nauczycieli akademickich uczelni medycznej – 10%
• PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 20%
• PD4 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularnonaukowych – 10%.
3. PK-kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie „trener/szkoleniowiec” – 20%
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PD1 + PD2 + PD3 + PD4 + PK.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej dla nauczycieli akademickich – 20%

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej dla nauczycieli akademickich uczelni medycznej – 10%

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 20%

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD4 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularnonaukowych – 10%.

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. PK-kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie „trener/szkoleniowiec” – 20%

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa warunek zdolności zawodowej poniżej:
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową dla nauczycieli akademickich z zakresu dydaktyki lub metodyki akademickiej w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług, składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 9 do SWZ (WYKAZ USŁUG).
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) tj. osoba skierowana do realizacji zamówienia, odpowiadająca za realizację zamówienia posiada:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu dydaktyki lub metodyki akademickiej, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa się 45 min.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 10 do SWZ (WYKAZ OSÓB).
DOTYCZY CZĘŚCI NR 2
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową dla nauczycieli akademickich z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczyciela akademickiego, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług, składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 9 do SWZ (WYKAZ USŁUG).
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) tj. osoba skierowana do realizacji zamówienia, odpowiadająca za realizację zamówienia posiada:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczyciela akademickiego, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa się 45 min.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 10 do SWZ (WYKAZ OSÓB).
DOTYCZY CZĘŚĆI NR 3
2.4.1 Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu metodyki e-learningu i ewaluacji wiedzy skierowane do nauczycieli akademickich, w wymiarze co najmniej 24 godzin szkoleniowych na grupę, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług składanego, przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 9 do SWZ (WYKAZ USŁUG).
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1)Dysponowanie odpowiednimi zasobami ludzkimi do realizacji przedmiotowej usługi, tj. co najmniej jedną osobą (trenerem), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji minimum 2 szkoleń, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z zakresu metodyki e-learningu i ewaluacji wiedzy skierowanych do nauczycieli akademickich, w wymiarze co najmniej 24 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa się 45 min,
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 10 SWZ (WYKAZ OSÓB).
Zamówienie musi być realizowane osobiście przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia wskazaną w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
DOTYCZY CZĘŚCI 4
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową z zakresu nowoczesnych metod dydaktycznych: Flipped Classroom i Blended Learning skierowaną do nauczycieli akademickich, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) Dysponowanie odpowiednimi zasobami ludzkimi do realizacji przedmiotowej usługi, tj. co najmniej jedną osobą (trenerem), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji minimum 2 szkoleń, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z zakresu nowoczesnych metod dydaktycznych: Flipped Classroom i Blended Learning dla nauczycieli akademickich, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa się 45 min,
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego w wraz z ofertą oraz wykazu usług składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 10 SWZ (WYKAZ OSÓB).
DOTYCZY CZĘŚCI 5
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi szkoleniowe z zakresu work life balance w wymiarze co najmniej 8 godzin szkoleniowych na grupę, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 minutom.
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) Wykonawca dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi do realizacji przedmiotowej usługi, tj. co najmniej jedną osobą (trenerem), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji minimum 2 szkoleń z zakresu work life balance w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty terminu składania ofert, w wymiarze co najmniej 8 godzin szkoleniowych na grupę, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa się 45 minutom.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy wg Załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego wraz z ofertą oraz wykazu osób składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 10 do SWZ (WYKAZ OSÓB).
DOTYCZY CZĘŚCI 6
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi szkoleniowe z zakresu umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej i/lub umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej w pracy trenera, w wymiarze co najmniej 40 godzin szkoleniowych na grupę, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 minutom.
• Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy wg Załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego wraz z ofertą oraz wykazu usług składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 9 do SWZ (WYKAZ USŁUG).
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) Wykonawca dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi do realizacji przedmiotowej usługi, tj. co najmniej jedną osobą (trenerem), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji minimum 2 szkoleń z zakresu umiejętności społecznych i komunikacji interpersonalnej w pracy trenera w ciągu ostatnich 4 lat licząc od daty terminu składania ofert, w wymiarze co najmniej 40 godzin szkoleniowych na grupę, z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa się 45 minutom.
Weryfikacja spełnienia wyżej wymienionego wymogu odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy wg Załącznika nr 4 do SWZ (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składanego wraz z ofertą oraz wykazu osób składanego przez Wykonawcę ocenionego najwyżej, według załącznika nr 10 do SWZ (WYKAZ OSÓB).
2.4.3. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie zweryfikowane na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą – wg Załącznika nr 8 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na lub według załącznika nr 9 do SWZ wraz dowodami określającymi iż usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, na lub według załącznika nr 10 do SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się w postaci elektronicznej w systemie pod adresem wskazanym Części I pkt 4 SWZ, w terminie wskazanym w SWZ.
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy;
1.5. w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ składa również podmiot, na zasoby, którego powołuje się Wykonawca,
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik 5 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy),
1.8. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Załącznika nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy) oraz Oświadczenie, o którym mowa w Części XX pkt 3.3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3.3.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ wzór umowy z załącznikami

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124219

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.