eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńwykonanie remontu dziedzińca w kamienicy przy ul. Kopernika 15 w Toruniu (Dom Kopernika)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Toruń: wykonanie remontu dziedzińca w kamienicy przy ul. Kopernika 15 w Toruniu (Dom Kopernika)
Numer ogłoszenia: 156943 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266124 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu dziedzińca w kamienicy przy ul. Kopernika 15 w Toruniu (Dom Kopernika).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu dziedzińca w kamienicy przy ul. Kopernika 15 w Toruniu (Dom Kopernika) zgodnie z załączonym projektem. Rozmieszczenie oświetlenia w podłożu jest uzależnione od zastosowanych opraw i zostanie szczegółowo uzgodnione z Wykonawcą po zaproponowaniu konkretnych produktów. W zakres prac wchodzi także dostawa ławek i ewentualnie montaż ławek - zgodnie ze wzorem Wszystkie prace będą prowadzone w obiekcie użyteczności publicznej. Wykonawca nie może w żaden sposób utrudnić funkcjonowania obiektu, a także powinien zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywanych prac. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w obiekcie oraz innych mających wpływ na bezpieczeństwo zbiorów i obiektu. Wszelkie prace wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, stosując się do uwag zawartych w instrukcjach fabrycznych sprzętu. W przypadku wystąpienia w toku realizacji umowy konieczności wykonania robót nie objętych ani przedmiarem ani dokumentacją techniczną, w ramach zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, Wykonawca zaistniałą sytuację zgłosi Zamawiającemu w celu uzgodnienia rozwiązania technicznego problemu. Uzgadnianie między stronami wynagrodzenia za wykonanie ewentualnych robót dodatkowych, a także pomniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z części robót odbywać się będzie na podstawie negocjacji stron. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić jedynie na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Termin gwarancji wynosi 5 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty. Termin rękojmi wynosi 4 lata. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z projektami stanowiącymi załącznik do specyfikacji. Budynek jest wpisany do Rejestru Zabytków. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Prace mogą być wykonywane w godzinach: - w okresie do 30.09.2009 r. 8.30-17.45 - od 1.10.2009 8.30-15.45 Prace będą prowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, udostępnionym dla zwiedzających: - w okresie do 30.09.2009 r. w godzinach od 10.00-18.00 - w okresie od 1.10.2009 do 20.03.2010 r. w godzinach od 10.00-16.00 Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zorganizowania w obiekcie imprez o charakterze kulturalnym wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca ma obowiązek wykazania ofercie, która część zamówienia będzie powierzona podwykonawcom...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53114.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe F.G. KOR s.c. A. Fajfer, D. Grodzicki, ul. Podmurna 59, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53114,75
  • Oferta z najniższą ceną: 53114,75 oferta z najwyższą ceną: 53114,75
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.