eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n. Rozbudowa z przebudową i wyposażeniem budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Chojnice: Dostawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n. Rozbudowa z przebudową i wyposażeniem budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku
Numer ogłoszenia: 156816 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111266 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n. Rozbudowa z przebudową i wyposażeniem budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozniesienie, montaż i instalacja fabrycznie nowego wyposażenia w ramach realizowanego zadnia p.n. Rozbudowa z przebudową i wyposażeniem budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku Część I 1.Meble szkolne 2.Meble kolorowe do edukacji wczesnoszkolnej i do kącików zabaw 3.Meble kuchenne do pracowni gospodarstwa domowego 4.Meble biurowe i gabinetowe 5.Meble szatniowe 6.Szafy metalowe 7.Pracownia obróbki drewna i metalu ( meble) 8.Gabinet profilaktyki zdrowia 9.Wieszaki 10.Regały magazynowe 11.Wyposażenie uzupełniające 12.Tablice szkolne 13.Tablice korkowe 14.Tablice pozostałe 15.Gabloty Część II 1.Wyposażenie łazienek 2.Urządzenia do sprzątania Część III 1.Wyposażenie uzupełniające 2.Urządzenia do pracowni gospodarstwa domowego 3.Ciąg kuchenny wydawniczy cateringowy (urządzenia) 4.Ciąg kuchenny wydawniczy cateringowy (sprzęt) Część V 1.Urządzenia do pracowni obróbki drewna i metalu 2.Wyposażenie uzupełniające 3.Urządzenia wielofunkcyjne 4.Zestaw nagłośnieniowy 2.Wyposażenie musi być fabrycznie nowe (dopuszcza się rok produkcji 2010). 3.Dostarczone urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą posiadać atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na ich używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety itp. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia wykonane były z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. A)W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy Wykonawca uwzględnia następujące dokumenty w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne; - wspólne specyfikacje techniczne; - normy międzynarodowe; - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. B)W Przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt. 4 ppkt. A) uwzględnia akty normatywne w następującej kolejności: - Polskie Normy; - polskie aprobaty techniczne; - polskie specyfikacje techniczne. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim, świadectwa lub oświadczenia potwierdzające zużycie do produkcji dostarczanych mebli, pomocy dydaktycznych i sprzętu audio wideo bezpiecznych materiałów, atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp., karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyposażenia, jego rozniesienie, montaż i instalacje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku, ul. Batorego 15, 89-650 Czersk 7.Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 8.Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 8 do SIWZ- Formularz asortymentowo-cenowy. Zamówienie, wszystkie części należy zrealizować w dniach od 11.07.2011 do 22.07.2011..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 31.61.00.00 - Sprzęt elektryczny do silników i pojazdów mechanicznych 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie to jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.Oś Priorytetowa 9.Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.1. Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble szkolne, meble kolorowe do edukacji wczesnoszkolnej i do kącików zabaw, meble kuchenne do pracowni gospodarstwa domowego, meble biurowe i gabinetowe, meble szatniowe, szafy metalowe, pracownia obróbki drewna i metalu (meble), gabinet profilaktyki zdrowia, wieszaki, regały magazynowe, wyposażenie uzupełniające, tablice szkolne, tablice korkowe, tablice pozostałe, gabloty.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178386,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211574,76

  • Oferta z najniższą ceną: 211574,76 / Oferta z najwyższą ceną: 280721,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie łazienek, urządzenia do sprzątania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALLGAST Rafał Janikowski, ul. Gdańska 145 B, 85-022 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7726,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5287,87

  • Oferta z najniższą ceną: 5287,87 / Oferta z najwyższą ceną: 14002,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wyposażenie uzupełniające, urządzenia do pracowni gospodarstwa domowego, ciąg kuchenny wydawniczy cateringowy (urządzenia), ciąg kuchenny wydawniczy cateringowy (sprzęt)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Gastro Centrum Adam Koprowski, ul. Lelewela 131, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81348,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73948,11

  • Oferta z najniższą ceną: 73948,11 / Oferta z najwyższą ceną: 85499,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Urządzenia do pracowni obróbki drewna i metalu, wyposażenie uzupełniające, urządzenia wielofunkcyjne, zestaw nagłośnieniowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53539,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78904,50

  • Oferta z najniższą ceną: 78904,50 / Oferta z najwyższą ceną: 78904,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.