Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Warszawa: Wykonanie usług architektoniczno-projektowych dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer ogłoszenia: 156760 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego , ul. Krakowskie Przedmieście 3, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8286221, faks 022 8286221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług architektoniczno-projektowych dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie usług architektoniczno-projektowych dla inwestycji polegającej na budowie budynku naukowo-dydaktycznego o planowanej lokalizacji w Warszawie, w płn.-zach. części terenu w kwartale ulic: Bednarska - Dobra - Nowy Zjazd - Wybrzeże Kościuszkowskie; 2) opracowanie wielobranżowej koncepcji programowo-przestrzennej budynku naukowo-dydaktycznego o planowanej lokalizacji w Warszawie, w płd.-wsch. części terenu w kwartale ulic: Bednarska - Dobra - Nowy Zjazd - Wybrzeże Kościuszkowskie, stanowiącej podstawę do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego). 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 26.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Warunek określony w pkt 1 ppkt 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Warunek określony w pkt 1 ppkt 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące wymogi: 1) należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł (siedemset tysięcy złotych) brutto każda; Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć sporządzenie kompletnego projektu budowlanego w zakresie budowy budynku użyteczności publicznej (nie są zaliczane hale produkcyjne, magazynowe, składowe) o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 5 000 (pięć tysięcy) m2, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania został zatwierdzony przez właściwy organ w decyzji o pozwoleniu na budowę lub w odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego. 2) przydzieli do wykonania zamówienia co najmniej czteroosobowy zespół projektantów, posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w którym: - każda osoba posiada minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu obiektów budowlanych (wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania) i brała udział w projektowaniu minimum 2 (dwóch) budynków użyteczności publicznej, - co najmniej jedna osoba posiada ww. uprawnienia w specjalności architektonicznej i brała udział w projektowaniu minimum 1 (jednego) budynku użyteczności publicznej z lokalizacją na obszarze wpisanym do rejestru zabytków lub na obszarze objętym ochroną konserwatorską, - co najmniej jedna osoba posiada ww. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej jedna osoba posiada ww. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedna osoba posiada ww. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Warunek określony w pkt 1 ppkt 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące wymogi: 1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę nie mniejszą niż 700 000 zł (siedemset tysięcy złotych); 2) w ostatnim roku obrotowym osiągnął przychód netto ze sprzedaży nie mniejszy niż 1 500 000 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych). 5. Wymagania dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie: 1) warunek opisany w pkt 2 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (niespełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie powoduje wykluczenie wszystkich); 2) warunek opisany w pkt 3 ppkt 1 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; 3) warunek opisany w pkt 3 ppkt 2 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; 4) warunek opisany w pkt 4 ppkt 1 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 5) warunek opisany w pkt 4 ppkt 2 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować osiągniecie w ostatnim roku obrotowym dodatniego przychodu netto ze sprzedaży; 6) podleganie wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie powoduje wykluczenie wszystkich. 6. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi złożyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; d) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; e) dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt d), zostały wykonane należycie (np. list referencyjny wystawiony przez zleceniodawcę usługi po zatwierdzeniu projektu budowlanego stosowną decyzją administracyjną); f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - POTENCJAŁ KADROWY; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - decyzja w sprawie przyznania uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w określonej specjalności, - aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis na listę jej członków; i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; jeżeli ważność ubezpieczenia zależy od opłacenia składki, a z polisy nie wynika, że składka ubezpieczeniowa została opłacona, należy załączyć również dowód/dowody zapłacenia składki; j) rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - oświadczenie o wysokości przychodu netto ze sprzedaży za rok 2008, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI PRZYCHODU; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt b) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.uw.edu.pl/zam/przet.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 3, II piętro, pok. 7. Opłata za SIWZ: 138 PLN netto + VAT 22%, płatne przelewem na rachunek bankowy zamawiaj.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 3, pok. 7, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień itp. dla zadania pn.: "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku OSP w Chobiu"
- Aktywne place zabaw w Świdniku - Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Gminie Miejskiej Świdnik
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- Realizacja koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji placów zabaw wraz z nadzorem autorskim, z podziałem na zadania.
- "Termomodernizacja budynków SOSW w Żarach"
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.