Warszawa: Przygotowanie modułu autentykacji oraz autoryzacji pomiędzy Krajowym Systemem Konsultacyjnym, będącym narzędziem do przeprowadzania konsultacji w sprawach wizowych, a systemem Pobyt v.2.
Numer ogłoszenia: 156646 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie modułu autentykacji oraz autoryzacji pomiędzy Krajowym Systemem Konsultacyjnym, będącym narzędziem do przeprowadzania konsultacji w sprawach wizowych, a systemem Pobyt v.2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usług projektowo-programistyczno-wdrożeniowych mających na celu przygotowanie modułu autentykacji oraz autoryzacji pomiędzy Krajowym Systemem Konsultacyjnym, będącym narzędziem do przeprowadzania konsultacji w sprawach wizowych, a systemem Pobyt v.2. Zakres usług obejmuje zrealizowanie przez Wykonawcę wszelkich prac mających na celu udostępnienie zmiany w docelowym środowisku produkcyjnym, w tym w szczególności: a) zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i uruchomienie zmian we wszystkich skonfigurowanych środowiskach, b) konfigurację środowisk pracy, c) przeprowadzenie testów systemu po zaimplementowanych zmianach, d) Świadczenie usługi gwarancyjnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu nr FGZ-13-3411 Rozwijanie funkcjonalności systemu Pobyt v.2 i Krajowego Systemu Konsultacyjnego współfinansowanego ze środków Funduszu Granic Zewnętrznych - Program Roczny 2013 oraz budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sygnity S.A., Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 442308,00
Oferta z najniższą ceną: 442308,00 / Oferta z najwyższą ceną: 442308,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) - udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego, została przewidziana w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i uruchomienie w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK), nr 39/BL/ KRAJOWY SYSTEM KONSULTACYJNY/PN/13. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział zapewnienie komunikacji Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK) z systemem Pobyt v.2. W ramach zamówienia uzupełniającego rozszerzona będzie funkcjonalność komunikacji z system Pobyt v.2 poprzez przygotowanie modułu autentykacji oraz autoryzacji pomiędzy Krajowym Systemem Konsultacyjnym, będącym narzędziem do przeprowadzania konsultacji w sprawach wizowych, a systemem Pobyt v.2. Zamówienie uzupełniające stanowi więc powtórzenie części usług zrealizowanych w ramach umowy podstawowej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Wyłonienie Wykonawcy na wymianę systemu kontroli dostępu w budynkach INoŚ i IGiGP przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kętrzyńskim
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.