Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Szczecin: Usługa polegająca na konserwacji i naprawie sprzętu kwaterunkowego koszarowego.
Numer ogłoszenia: 156576 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na konserwacji i naprawie sprzętu kwaterunkowego koszarowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: a) Część I - Konserwacja łóżek koszarowych uniwersalnych i skrzyń metalowych na akta. Szacunkowa wartość dla części I zamówienia -102 000,00 zł b) Część II - Naprawa i konserwacja szaf metalowych na odzież i szafek metalowych przyłóżkowych żołnierskich Szacunkowa wartość dla części II zamówienia -150 000,00 zł c) Część III - Naprawa i konserwacja szaf metalowych na akta i skrzyń metalowych na akta Szacunkowa wartość dla części III zamówienia -108 000,00 zł Wartość szacunkowa całego zamówienia: 360 000,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł dla całości zamówienia Wadium dla części I : 2 000,00 zł Wadium dla części II: 3 000,00 zł Wadium dla części III : 2 000,00 zł Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 3% .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego : a) Oświadczenie, że sprzęt zostanie wykonany zgodnie z wymogami SIWZ a aktualne certyfikaty (atesty, zaświadczenia) na farbę proszkową zostaną dostarczone wraz z dostawą naprawionego sprzętu. b) Dokumenty, załączone do oferty, dotyczące szaf metalowych na akta: - certyfikat na zamek kluczowy, który zostanie zamontowany do szafy, potwierdzający jego zgodność z wymaganiami w danej klasie. - warunki gwarancji na zamontowany zamek kluczowy. 3.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust.1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 4.W przypadku składania oferty wspólnej (przez konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1)Po uiszczeniu opłaty w kasie siedziby RZI Szczecin lub na konto Nr 97 1010 1599 0023 8113 9150 0000 w wysokości 8,00 PLN z opisem:opłata za SIWZ nr spr 062/U/2009, lub ze strony www.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I -Konserwacja łóżek koszarowych uniwersalnych i skrzyń metalowych na akta..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja łóżek koszarowych uniwersalnych i skrzyń metalowych na akta. Szacunkowa wartość dla części I zamówienia - 102 000,00 zł zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Naprawa i konserwacja szaf metalowych na odzież i szafek metalowych przyłóżkowych żołnierskich -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja szaf metalowych na odzież i szafek metalowych przyłóżkowych żołnierskich Szacunkowa wartość dla części II zamówienia - 150 000,00 zł zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Naprawa i konserwacja szaf metalowych na akta i skrzyń metalowych na akta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja szaf metalowych na akta i skrzyń metalowych na akta Szacunkowa wartość dla części III zamówienia - 108 000,00 zł zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Rozbiórka Przystani Pola Refulacyjnego Mańków
- Badanie ankietowe na temat uwarunkowań i skutków emigracji zdrowotnej wśród rodzin z dziećmi z chorobami rzadkimi realizowane w ramach konkursu Miniatura 9 Narodowego Centrum Nauki.
- Wykonanie ekspertyz dendrolog. na podst. przeprowadzonych badań instrumentalnych, inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES
- Wykonanie projektu budowlanego na budowę budynku biurowego oraz na przebudowę istniejącego Budynku Administracyjnego A.1.1, na terenie ZTUO w Szczecinie.
- Remont pomieszczeń biurowych oraz części wspólnych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie
- Prace czerpalne w małych portach w 2025 r. część II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE BADAŃ DOZOROWYCH, PRZEGLĄDÓW, SPRAWDZENIE I LEGALIZACJA SPRZĘTU SŁUŻBY MPS I GZ 26 WOG
- Wykonywanie bieżących działań konserwacyjnych dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji obrazu Józefa Mehoffera "Portret Marszałka Józefa Piłsudskiego", przekazanego na przechowanie przez MKiDN
- przegląd i konserwacje urządzeń radiometrycznych zlokalizowanych w punktach kontrolnych DPG Krościenko, DPG Korczowa, DPG Medyka, DPG Budomierz, KPG Medyka, Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka-
- Wykonanie dostaw i usług z zakresu z projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce" na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór w roku 2025
- Obsługa, konserwacja oraz naprawy awaryjne kotłowni gazowych i hydroforni w budynkach zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.