To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Gostków: Dostawa świeżego mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie
Numer ogłoszenia: 156432 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112898 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Gostków 41, 99-220 Gostków, woj. łódzkie, tel. 0-43 678 51 85, faks 0-43 678 50 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej w Gostkowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżego mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamowienia jest: Dostawa świeżego mięsa i produktów miesnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie 3.2 Dostawy realizowane bedą od poniedziałku do piatku przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3.3 Szczegółowy opis asortymentu określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.4 Podane w załączniku nr 2 do SIWZ formularzu cenowym ilości mięsa i produktów miesnych okreslają maksymalne zapotrzebowaniezamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. 3.5 Szczegółowe zamówienia dostaw będą zgłaszane przez DPS z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem w formie telefonicznej. DPS bedzie miał możliwość korekty zamówienia w dniu poprzedzającym dostawę. 3.6 Dostarczone produkty muszą mieć czytelną datę ważności w miejscu7 łatwo dostępnym , być świeże, odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencje dla poszczególnego produktu. 3.7 Zamawiający dopuszcza dostawę towarów równoważnych. Pod pojęciem towaru równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - towar równoważny pod względem jakości i własciwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach, smak). 3.8 Na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek udowodnienia, że oferowany produkt inny niż wskazany przez Zamawiającego jest produktem równoważnym. 3.9 ilość zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy telefonicznie lub faksem w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości asortymentu. 3.10 Transport dostaw odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.11 Dostawy powinny odbywać się starannie w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynnikow. 3.12 Mięso i produkty mięsne będą odpowiadać polskim normom. 3.13 Dostawy w godzinach od 7.30 - 8.30 mogą wystepować codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt. Podane godziny i terminy dostaw muszą być zachowane pod rygorem, rozwiązania umowy . 3.14 Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamacji towaru. Wykonawca zagwarantuje szybką wymianę zakwestionowanych produktów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu 2 (dwoch) godzin. 3.15 Środek transportu, którym bedzie dowożony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów (HACCP), zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru produktów. 3.16 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.17 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.18 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3.19 Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski, Stanisław Katusza,, Biała Góra 58, 99-220 Wartkowice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138530,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147857,43
Oferta z najniższą ceną: 147857,43 / Oferta z najwyższą ceną: 147857,43
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





