eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWybór Inżyniera Kontraktu dla dla realizacji zadania o nazwie Przebudowa i rozbudowa budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Suwałki: Wybór Inżyniera Kontraktu dla dla realizacji zadania o nazwie Przebudowa i rozbudowa budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I
Numer ogłoszenia: 156418 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy, Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666322, fax 087 5632541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochrona Środowiska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Inżyniera Kontraktu dla dla realizacji zadania o nazwie Przebudowa i rozbudowa budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający powierzy Wykonawcy, zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, robót i rozliczenia finansowego robót. 2. Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za : 2.1 Pełnienie funkcji Inżyniera jak również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 2.2 Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i rozliczeniach finansowych związanych z realizacją Kontraktów 2.3 Będzie współpracował z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktu tj. w trakcie trwania robót oraz w okresie zgłaszania i usuwania wad i rozliczenia kontraktu. 2.4 Opracuje i dostarczy do instytucji pośredniczącej w wydatkowaniu środków UE wszelkie sprawozdania, raporty, zestawienia oraz przejściowe i końcowy wnioski o płatność wydatków kwalifikowanych ze środków ZPORR. 2.5 Wykonawca, który wygra przetarg, pełniąc funkcję Inżyniera Kontraktu, będzie podlegał Kierownikowi Projektu wyznaczonemu przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki Formalne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w tym przypadku nadzoru i rozliczania robót budowlanych. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Warunki ekonomiczne i techniczne Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potencjał ekonomiczny i finansowy Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia. 1. Koordynator pracy inspektorów, inspektor nadzoru robót budowlanych. Zamawiający zabrania zlecenia tej funkcji podwykonawcom 2. Inspektor nadzoru ds. wod-kan i klimatyzacji 3. Inspektor nadzoru ds. elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej, SAP 4. Inspektor nadzoru ds.robót drogowych 5. Inspektor nadzoru d.s. wykonania wystaw i ekspozycji 6. Inspektor ds. rozliczeń Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta dla 2-ch zadań, które obejmowały roboty budowlane na obiekcie kubaturowym oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. Art. 24 ust. 2 pkt. 3 i Art. 89 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22, ust. 1, pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Oświadczenie to może złożyć każdy Wykonawca lub Wykonawca - Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty te musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów Dokumenty te musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne Warunki ubiegania się o zamówienie Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku: 1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Potencjał kadrowy Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1. Koordynator pracy inspektorów, inspektor nadzoru robót budowlanych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w spec. Konstrukcji budowlanych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorach inwestorskich. Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu na jednym zadaniu finansowanym ze środków Unii Europejskiej. 2. Inspektor nadzoru ds. wod. - kan i klimatyzacji Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności 3. Inspektor nadzoru ds. elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej i SAP Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w proponowanej specjalności. Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, zaświadczenie kwalifikacyjne Stowarzyszenia Elektryków Polskich SEP D bez ograniczeń, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności 4. Inspektor nadzoru ds. robót drogowych Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w spec. drogowej, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami specjalności drogowej lub nadzorach inwestorskich, 5. Inspektor nadzoru d.s. wykonania wystaw i ekspozycji Doświadczenie przy realizacji 2 lub więcej wystaw muzealnych w obiekcie o porównywalnej kubaturze. 6. Inspektor ds. rozliczeń Doświadczenie przy rozliczeniu minimum jednego kontraktu na wykonanie robót budowlanych finansowanych ze środków Unii Europejskiej 3. Doświadczenie Wykonawcy 1 Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta, z podaniem przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców - zgodnie z 2. Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Wszystkie ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Zamawiający wyjaśnia, iż informacje-oświadczenia oraz oferta nie muszą być złożone na przekazanych przez zamawiającego drukach-formularzach. Wykonawcy mogą przedstawić informacje-oświadczenia w innej formie graficznej, muszą one natomiast zawierać wszystkie informacje, zgodnie z wymogami zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wigierski Park Narodowy; Krzywe 82; 16-400 Suwałki . Cena za SIWZ w formie wydruków komputerowych wynosi 50 zł plus podatek VAT i koszta wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy; Krzywe 82; 16-400 Suwałki - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków: ZINTEGROWANEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWOJU REGIONALNEGO Priorytet 1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Działanie 1.4 Rozwój turystyki i kultury

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.