Ogłoszenie z dnia 2007-03-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: publiczne usługi telefoniczne Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, do kontaktów: Katarzyna Kruk-Choniawko, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434; 8323511, fax 061 8785215, e-mail: katkru@um.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.city.poznan.pl; www.pozserwis.poznan.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: podsektor samorządowy; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: publiczne usługi telefoniczne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 5. Główne miejsce świadczenia usług: Plac Kolegiacki 17 Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Urzędu Miasta Poznania. Zasady podłączenia Przejęcie całego ruchu wychodzącego i wchodzącego ma się odbyć poprzez podłączenie 5 (pięciu) traktów 2Mbit/s (ISDN 30B+D) oraz przejęciu całego zakresu numeracji 2004 DDI zarezerwowanej dla UM Poznania Koszty przejęcia numeracji pokrywa POZSERWIS. Zakres numeracji: Numer główny 061 8785200 pojedyncze DDI podłączone do wiązki od 61 8785000 do 61 8785999 od 61 8784000 do 61 8784999 61 8516881, 61 8516882, 61 8520387, 61 8521117 Wymagane jest przejęcie całego ruchu (wychodzący i wchodzący) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza cesji łącz. Zamawiający wymaga aby połączenia wychodzące realizowane na telefony komórkowe odbywały się z wyświetlaniem numeru abonenta wywołującego. W ramach zamówienia planuje się miesięcznie 100.000 połączeń wychodzących trwających łącznie około 2.100 godzin (w miesiącu), w tym m.in.: -65.000 połączeń lokalnych miesięcznie o maksymalnym łącznym miesięcznym czasie trwania 2.400 godzin; 5.000 połączeń międzymiastowych miesięcznie o maksymalnym łącznym miesięcznym czasie trwania 170 godzin; 22.000 połączeń na komórki miesięcznie o maksymalnym łącznym miesięcznym czasie trwania 550 godzin; 200 połączeń międzynarodowych miesięcznie o maksymalnym łącznym miesięcznym czasie trwania 10 godzin (połączenia poza kraje Unii Europejskiej występują sporadycznie) Szczegółowy wykaz zrealizowanych w okresie drugiego półrocza 2006 oraz styczeń 2007 połączeń stanowi załącznik numer 1 do siwz. W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest ponadto: - zapewnienie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą zamawiającego, - zapewnienie bieżącego dostępu do elektronicznych bilingów w trybie on-line. Zamawiający wymaga dostępu do wykazu połączeń z maksymalnym opóźnieniem do 3 dni. Zalecany jest wariant umożliwiający podgląd na wystawione za dany okres faktury. Konieczne jest aby dostęp do konta zamawiającego odbywał się poprzez bezpieczne połączenie szyfrowane protokołem np. typu SSL 128 bit. -zapewnienie przez 24 godziny na dobę serwisu, który będzie usuwał wszelkie awarie w terminie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu zgłoszenia, a czas reakcji (rozumiany jako początek działań zmierzających do usunięcia awarii) na awarię łącza wyniesie poniżej 1 godziny od momentu zgłoszenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie w druku oferta, że wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z zapisami siwz oraz że -w ramach zamówienia zaoferuje także: a) indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługa zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, b) bieżący dostęp do elektronicznych bilingów w trybie on-line, c) zapewnienie przez 24 godziny na dobę serwisu, który będzie usuwał wszelkie awarie w terminie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu zgłoszenia, a czas reakcji (rozumiany jako początek działań zmierzających do usunięcia awarii) na awarię łącza wyniesie poniżej 1 godziny od momentu zgłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Urzędu Miasta Poznania. od podpisania umowy do 31 grudnia 2007 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia 19 marca 2007r. o godz. 12.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia - wykonawca musi być podmiotem wpisanym w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być złożona przez każdy podmiot. 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego musi być złożone przez każdy podmiot. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS musi być złożone przez każdy podmiot. 6.zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie wykonawcy do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa - w punkcie 1, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - w punkcie 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Aktualność powyższych dokumentów wynosi odpowiednio 3 i 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto całkowita podana w ofercie 5 2. . Cena brutto za miesięczny abonament łącza ISDN 25 3. Stawki netto za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s 55 4. Opłaty jednorazowe w tym instalacyjne i aktywacyjne brutto 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 17.04.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 12:15, Plac Kolegiacki 17 Poznań, pokój numer 38.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.03.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





