Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Częstochowa: dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do testów PCR w czasie rzeczywistym z oprzyrządowaniem ( 1 szt.) dla Wydziału Inzynierii i Ochrony Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 156260 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, fax 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do testów PCR w czasie rzeczywistym z oprzyrządowaniem ( 1 szt.) dla Wydziału Inzynierii i Ochrony Środowiska Politechniki Częstochowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do testów PCR w czasie rzeczywistym z oprzyrządowaniem (1 szt) dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska Politechniki Częstochowskiej. 1.System detekcji i amplifikacji DNA, 2. System do przygotowania prób kwasów nukleinowych w warunkach bezpiecznych, 3. System detekcji składajacy się z aparatu do elektroforezy poziomej z zasilaczem i sterowaniem oraz wolnostojący system dokumentacji obrazu z aparatem cyfrowym, wyposażony w oprogramowanie do analizy obrazu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.00 - Aparatura do analizowania Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz.1163 z 14 września 2006 r. z późniejszymi zmianami). Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz.1163 z 14 września 2006 r. z późniejszymi zmianami) Wykonawca do oferty winien załączyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków wymaganych art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza2 - krotną wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych),wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząddo zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 KodeksuSpółek Handlowych - uchwała wspólników, lub umowa spółki. 1.4.W przypadku spółek cywilnych należy załączyć aktualną umowę spółki cywilnej. 1.5. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego wg formularza oferty. 1.6.W przypadku spółek akcyjnych wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego wg formularza oferty. 1.7.oświadczenie o formie złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji) Uwaga dla wykonawców zagranicznych 1.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2., 1.3., 1.4., składają odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawiony/e zgodnie z prawem kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. W/w dokument/ y wystawiony/ e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokument/ y sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.W/w dokument /y są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafa ) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 2.W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda: 2.1.specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu potwierdzającej zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z rozdz. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. deklaracji zgodności na oznaczenie CE. 3. Pełnomocnictwo. 4. Uzupełniony wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska Dział Zamówien Publicznych ul. Dąbrowskiego 69, pok. nr 17 42-200 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, pok. nr 28 42-200 Częstochowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie publiczne będzie dofinansowane ze środków w ramach umowy zawartej przez Główny Instytut Górnictwa w Katowicach z Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego dnia 11 sierpnia 2006 roku na realizację projektu Nr WKP_1/1.4.3/2/2005/61/180/365/2006/U pod nazwą Wyposażenie Centralnego Laboratorium Środowiskowego realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw lata 2004 - 2006 Priorytet 1. Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu. Działanie 1.4 Wzmocnienie współpracy między sferą badawczo - rozwojową a gospodarką, oraz na podstawie umowy zawartej pomiędzy Głównym Instytutem Górnictwa a Politechniką Częstochowską w dniu 24.08.2006 r.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu typu PICKUP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa robota humanoidalnego dla Katedry Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa czytnika termoluminescencyjnego /optycznie stymulowanej luminescencji (TL/OSL) z trybem radioluminescencji (RL) wraz z montażem
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego - ekspertyzy budowlanej wytypowanych obiektów budowlanych - schronów i ukryć na terenie Miasta Częstochowy.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





