Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Gubin: Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24
Numer ogłoszenia: 156065 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana - Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24. Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku m. in.: 1) renowację oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (okna do wymiany - 164 szt., okna do renowacji - 29 szt., drzwi do wymiany - 4 szt., drzwi do renowacji - 2 szt.), 2) docieplenie stropów, remont dachu oraz wymiana systemu odprowadzenia wód opadowych budynku (powierzchnia dachu z dachówki ok. 1.400 m2), 3) wykonanie kotłowni gazowej oraz wymiana instalacji c.o. (kotłownia 285 kW). Budynek wykorzystywany jest na siedzibę jednostek administracyjnych : Urzędu Miejskiego w Gubinie, Urzędu Gminy w Gubinie oraz delegatury Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim. Wykonawca będzie realizował zadanie przy czynnym obiekcie administracyjnym. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr 2517 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 4 kwietnia 1977 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 4 zadania z zakresu wykonania lub remontu budynków w tym budynków zabytkowych, w tym: - jedno zadanie dotyczące renowacji drewnianej stolarki okiennej lub drzwiowej budynków zabytkowych o wartości zadania min. 50 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wymiany lub wykonania stolarki okiennej drewnianej lub drzwiowej drewnianej o wartości zadania min. 100 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wykonania lub remontu dachu z dachówki (obejmujące ułożenie dachu z dachówki) o wartości zadania min. 200 tys. PLN, - jedno zadanie z zakresu wykonania lub modernizacji kotłowni gazowych wraz z instalacją c.o. o wartości zadania min. 200 tys. PLN 2) do realizacji zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski i wpisanym do odpowiedniej izby inżynierów z min. 5 - letnim stażem pracy w zawodzie w tym 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski z zakresu budowy instalacji c.o. i kotłowni gazowych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p. 7) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu 8) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11) Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), 12) Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie, 13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 14) Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 15) Akceptacja przez wykonawcę projektu umowy 16) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 17) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe) 18) Wypełnione (zgodnie z pkt. 25 IDW) przedmiary robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat Urzędu)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Likwidacja barier architektonicznych w budynku usług socjalno-medycznych przy ul. Gdańskiej w Gubinie.
- "Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 102/58 obręb 3 miasta Gubina"
- Przebudowa przepompowni w miejscowości Sękowice, gm. Gubin
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy".
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko"
- Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego oraz więźby dachowej budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź-Górna" przy ul. Sieradzkiej 11 w Łodzi.
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
- Rozbudowa instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP - IV etap
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.