eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania biuletynu informacji publicznej oraz portalu miejskiego w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Pionki: Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania biuletynu informacji publicznej oraz portalu miejskiego w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.
Numer ogłoszenia: 155993 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania biuletynu informacji publicznej oraz portalu miejskiego w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie do użytkowania biuletynu informacji publicznej oraz portalu miejskiego w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (opis jakościowy - zestawienie parametrów granicznych). Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie przez Wykonawcą usług serwisu i wsparcia tj. świadczenie usług opieki autorskiej w okresie 4 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, które będzie polegało na: Serwer Świadczenie usług opieki autorskiej będzie polegało na: 1) Pomocy telefonicznej w zakresie użytkowania Systemu świadczonej przez wyspecjalizowany dział Wykonawcy, w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. 2) Usuwaniu błędów działania Systemu zgłoszonych przez Zamawiającego, odpowiednio: a) w ciągu 48 godzin, w przypadku błędów krytycznych, uniemożliwiających pracę Systemu, b) w ciągu 5 dni roboczych, w przypadku innych błędów. 3) Dostosowywaniu Systemu do zmian przepisów prawnych związanych bezpośrednio z jego funkcjonowaniem. 4) Przekazywaniu Zamawiającemu nowych wersji Systemu, będących wynikiem prac rozwojowych prowadzonych przez Wykonawcę. 5) Utrzymanie Podmiotowej Strony Biuletynu Informacji Publicznej na serwerze w Data Center, 6) Utrzymanie posiadanych skrzynek e-mail na serwerze w Data Center, 7) Przekierowanie domen, subdomen na zewnętrzne serwery poza Data Center. Portal Miejski Świadczenie usług opieki autorskiej będzie polegało na: 1) Pomocy telefonicznej w zakresie użytkowania Systemu świadczonej przez wyspecjalizowany dział Wykonawcy, w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. 2) Usuwaniu błędów działania Systemu Zgłoszonych przez Zamawiającego, odpowiednio: a) w ciągu 48 godzin, w przypadku błędów krytycznych, uniemożliwiających pracę Systemu, b) w ciągu 5 dni roboczych, w przypadku innych błędów. 3) Archiwizacja. 4) Panel administracyjny do zarządzania kontami. 5) Utrzymanie Podmiotowej Strony Portalu Miejskiego na serwerze w Data Center. 6) Utrzymanie posiadanych skrzynek e-mail na serwerze w Data Center. Biuletyn Informacji Publicznej Świadczenie usług opieki autorskiej będzie polegało na: 1) Pomocy telefonicznej w zakresie użytkowania Systemu świadczonej przez wyspecjalizowany dział Wykonawcy, w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. 2) Usuwaniu błędów działania Systemu Zgłoszonych przez Zamawiającego, odpowiednio: a) w ciągu 48 godzin, w przypadku błędów krytycznych, uniemożliwiających pracę Systemu, b) w ciągu 5 dni roboczych, w przypadku innych błędów. 3) Dostosowywaniu Systemu do zmian przepisów prawnych związanych bezpośrednio z jego funkcjonowaniem. 4) Przekazywaniu Zamawiającemu nowych wersji Systemu, będących wynikiem prac rozwojowych prowadzonych przez Wykonawcę. 5) Utrzymanie Podmiotowej Strony Biuletynu Informacji Publicznej na serwerze w Data Center. 6) Utrzymanie posiadanych skrzynek e-mail na serwerze w Data Center..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wniosek nr RPO/01994/08/2.2 nr kancelaryjny 2672/08 pt. Obyw@tel 0n-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użytecznosci publicznej w Pionkach w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.