Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Wilamowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Wilamowice.
Numer ogłoszenia: 15598 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilamowice , ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, tel. (033) 845 74 12, faks (033) 845 74 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilamowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Wilamowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bankowa obsługa budżetu Gminy Wilamowice..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), dotyczących: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), c) Posiadanie siedziby, oddziału lub filii na terenie miasta Wilamowice i wsi Pisarzowice lub złożenie oświadczenia, że na dzień 01.04.2010r. Wykonawca będzie takimi placówkami dysponować, d) Posiadanie wdrożonego systemu obsługi płatności masowych ( do obsługi należności podatkowych na rzecz Gminy Wilamowice ) na dzień złożenia oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w ramach złożonej oferty: a) wypełniony druk Oferta wraz z oświadczeniem z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący (załącznik nr 1 specyfikacji), b) aktualny wypis z rejestru działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert, c) oświadczenie o posiadaniu siedziby, oddziału lub filii na terenie miasta Wilamowice i wsi Pisarzowice, lub oświadczenie o otwarciu takowych placówek do dnia 01.04.2010r. ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji ), d) oświadczenie o wdrożonym systemie obsługi płatności masowych na dzień złożenia oferty ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji ), e) Parafowany projekt umowy ( załącznik nr 4 do specyfikacji ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilamowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 43 - 330 Wilamowice, ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łochów i jej jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.