eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RóżankaWyposażenie łazienek w Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowane w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR.



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Różanka: Wyposażenie łazienek w Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowane w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR.
Numer ogłoszenia: 155979 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Różanka 117B, 22-211 Różanka, woj. lubelskie, tel. 082 5718116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senior.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie łazienek w Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowane w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie łazienek zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zamówienie obejmuje zakup wanny z drzwiami bocznymi z możliwością kąpieli w pozycji siedzącej - 3 szt., podnośnika kąpielowego sterowanego elektrycznie umożliwiającego kąpiel bez schodzenia z wózka - 1 szt., krzesła higienicznego z napędem elektrycznym o regulowanej wysokości - 2 szt., wanienek do mycia głowy osób leżących - 3 szt. 3.Dostarczone sprzęty będą nowe, wyprodukowane w 2013 r. 4.Montaż wanien, a także wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych i monterskich w łazienkach celem podłączenia dostarczonego sprzętu. 5.Zakupiony sprzęt zostanie przekazany Zamawiającemu gotowy do użytkowania. 6.Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu. 7.Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone wyposażenie. Okres gwarancji będzie liczony od zakończenia realizacji zamówienia, odbioru końcowego oraz przekazania do użytku w/w sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.26.00 - Sprzęt do podnoszenia dla służby zdrowia 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co najmniej od dwóch lat - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat minimum 3 prac zbliżonych swoim zakresem do przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Przedłoży opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. b)zmiany podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego zaakceptowanego przez Zamawiającego. c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /w szczególności warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tych przyczyn.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senior.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Senior, Różanka 117 B, 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej SENIOR, Różanka 117B, 22-200 Włodawa, Pokój nr 5 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.