To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Radłów: UDZIELENIE GMINIE RADŁÓW DŁUGOTERMINOWEGO
KREDYTU NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW ORAZ POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO
W KWOCIE 1 401 876,39 PLN
Numer ogłoszenia: 155949 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123593 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Radłów, ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 014 6782044, faks 014 6782818.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE GMINIE RADŁÓW DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW ORAZ POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W KWOCIE 1 401 876,39 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UDZIELENIE GMINIE RADŁÓW DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW ORAZ POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGOW KWOCIE 1 401 876,39 PLN Okres kredytowania - 8 lat (2010 - 2017 ) Spłata odsetek w okresach miesięcznych/ 20-go dnia następnego miesiąca/ począwszy od 20.01.2010r Spłata rat kapitałowych począwszy od 31.05.2010r do 31.05.2017r. Spłata kapitału następować będzie jednej racie każdego roku wg poniższego zestawienia : Kolejny nr raty spłaty kapitału Data spłaty Kwota / zł / 1 31.05.2010 176 876,39 2 31.05.2011 175 000,00 3 31.05.2012 175 000,00 4 31.05.2013 175 000,00 5 31.05.2014 175 000,00 6 31.05.2015 175 000,00 7 31.05.2016 175 000,00 8 31.05.2017 175 000,00 Kredyt postawiony do dyspozycji przez Bank w transzach na wniosek Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 330902.45 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE ODDZIAŁ RADŁÓW
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE ODDZIAŁ RADŁÓW
- Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Radłowie, Pl. Kościuszki 3/1, 33-130 Radłów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 330902.45
- Oferta z najniższą ceną: 330902.45 oferta z najwyższą ceną: 368668.56
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.