Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Szczecin: Dostawa testów do wykrywania narkotyków oraz dzierżawa analizatora immunodiagnostycznego wraz z odczynnikami
Numer ogłoszenia: 155767 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4843746, faks 091 4845967.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów do wykrywania narkotyków oraz dzierżawa analizatora immunodiagnostycznego wraz z odczynnikami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa: 1) testów laboratoryjnych do wykrywania narkotyków, 2) odczynników, kalibratorów i kontroli oraz wszystkich materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań immunologicznych określonych szczegółowo co do rodzaju i ilości wraz z dzierżawą (na okres trwania umowy) niezbędnego do ich wykonania specjalistycznego sprzętu (jednego zautomatyzowanego analizatora immunodiagnostycznego wraz ze standardowym wyposażeniem), na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 - ustawy Prawo Zamówień Publicznych, polegających na powtórzeniu dostaw testów do wykrywania narkotyków i odczynników laboratoryjnych na potrzeby WOMP-ZCLiP
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości na: część 1 zamówienia - w kwocie 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych) część 2 zamówienia - w kwocie 4 470,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta siedemdziesiąt złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp); b) posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp); c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp); d) sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogów określonych w pkt. 2.1.1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3a do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogów określonych w pkt. 2.1.1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3a do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogów określonych w pkt. 2.1.1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3a do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie wymogów określonych w pkt. 2.1.1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3a do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w okolicznościach i na warunkach określonych w Rozdziale III specyfikacji - Wzór umowy Załącznik Nr 4 i Załącznik Nr 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wompszczecin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy -Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Bolesława Śmiałego 33,70-347 Szczecin, pok. 104 w budynku B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy -Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Bolesława Śmiałego 33,70-347 Szczecin, pok. 102 w budynku B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa testów do wykrywania narkotyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2A do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów i kontroli oraz wszystkich materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań immunologicznych określonych szczegółowo co do rodzaju i ilości wraz z dzierżawą (na okres trwania umowy) niezbędnego do ich wykonania specjalistycznego sprzętu (jednego zautomatyzowanego analizatora immunodiagnostycznego) wraz ze standardowym wyposażeniem aparatu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2B(1) i 2 B (2) do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Naprawy i konserwacje elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na części
- wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





