Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Główczyce: Remont drogi gruntowej z miejscowości Szczypkowice do miejscowości Dochówko.
Oznaczenie sprawy: ZP - RB/341/02/2008
Numer ogłoszenia: 155730 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gruntowej z miejscowości Szczypkowice do miejscowości Dochówko. Oznaczenie sprawy: ZP - RB/341/02/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gruntowej z miejscowości Szczypkowice do miejscowości Dochówko. Zakres robót do wykonania: - remont drogi w obrębie geodezyjnym Szczypkowice droga oznaczona nr działki 75/3, wykonanie nawierzchni gruntowej z mieszanki piaszczysto - gliniastych oraz żużla paleniskowego będącego w posiadaniu Zamawiającego na piaszczystym gruncie rodzimym o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm. - remont drogi w obrębie geodezyjnym Wielka Wieś PGR nr działki 55, wykonanie koryta pod płyty, wykonanie podsypki piaskowej, ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni 900 m2. Drogi przedstawiono na załączniku nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) udokumentują wykonanie jednej roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. remont drogi gruntowej w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, b) dysponują równiarką drogową, c) dysponują wałem wibracyjnym do zagęszczania gruntu. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie wykonania jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie drogi gruntowej. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wymagane udokumentowanie posiadania równiarki drogowej i wału wibracyjnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Główczycach ul. T. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce Gminne Centrum Informacji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Główczyce pok. nr 7a , przy ulicy Kościuszki 8, 76-220 Główczyce,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GŁÓWCZYCE
więcej: przetargi GŁÓWCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych utwardzonych w Morzyczynie i Zieleniewie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1396R Wilkowyja - Malawa - Wola Rafałowska - Chmielnik w km od 9+602,56 do 9+742,56 w miejscowości Wola Rafałowska
- Utwardzenie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2026 roku.
- Remont przepustów drogowych na drogach leśnych Nadleśnictwa Kamienna Góra
- "LPD Modernizacja ul. Pątnowskiej oraz ul. Ofiar Ludobójstwa OUN UPA (od ul. Malinowej do ul. Wrocławskiej) ETAP I - Al. Ofiar Ludobójstwa OUN UPA".
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.