To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-09-01
Bydgoszcz: Dostawa i zakup endoprotez
Numer ogłoszenia: 155729 - 2007; data zamieszczenia: 01.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 111115 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5854304, fax 052 5854076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zakup endoprotez.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa endoprotez w tym endoprotez bezcementowych stawu biodrowego, całkowitych stawu biodrowego, uszczelniacza do opony twardej i in. ujętych w 6 niepodzielnych pakietach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 448354,61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 144022.00
- Oferta z najniższą ceną: 144022.00 / oferta z najwyższą ceną: 144022.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Pland Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 20, 02-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 104004.00
- Oferta z najniższą ceną: 104004.00 / oferta z najwyższą ceną: 104004.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 20, 02-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 80250.00
- Oferta z najniższą ceną: 80250.00 / oferta z najwyższą ceną: 80250.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4, 5, 6.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DYNET POLSKA Sp.z o.o., ul. Hożą 21/23 m 31, 00-516 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 120078.61
- Oferta z najniższą ceną: 120078.61 / oferta z najwyższą ceną: 120078.61
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-86-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP we Włocławku, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi, oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa tabletu
- Remont budynku administracyjno -biurowego w bazie Rumiankowo
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
- Remont lokali mieszk. (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/2,Gdańskiej 54/14, Ks. P. Skargi 10/4A i Sułkowskiego 48/33 w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont dachów na budynkach: Drugiego US w Bydgoszczy, US w Tucholi, US w Żninie, KPUCS w Toruniu budynek F i G
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa implantów do zespoleń kości (wraz z użyczeniem oprzyrządowania do implantów na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego, chirurgii naczyniowej oraz neurochirurgii.
- Dostawa szwów, implantów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych, płynów infuzyjnych oraz podgrzewacza do płynów - powtórka
- Zakup implantów ortopedycznych, implantów do zabiegów neurochirurgicznych, endoprotez oraz narzędzi medycznych - powtórka
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.