Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Bydgoszcz: Dostawa i zakup endoprotez
Numer ogłoszenia: 111115 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5854304, fax 052 5854076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zakup endoprotez.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego endoprotez, bezcementowych stawu biodrowego, endoprotez całkowitych stawu biodrowego, endoprotez cementowych stawu barkowego, uszczelniacza do opony twardej, biologicznych łat w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (z zastrzeżeniem iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia warunku: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie n/w oświadczenie: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1., SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie Zamawiającego przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 9 w Bydgoszczy, w budynku A, w pokoju nr 13 oraz na stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9, 85-094 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy całkowite bezcementowe stawu biodrowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoprotezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy cementowe stawu barkowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uszczelniacz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelniacz do opony twardej (matryca do operacji mózgu)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Uszczelniacz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelniacz do opony twardej mózgu (matryca do operacji kręgosłupa).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Biologiczne łaty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologiczne łaty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-86-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP we Włocławku, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi, oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa tabletu
- Remont budynku administracyjno -biurowego w bazie Rumiankowo
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
- Remont lokali mieszk. (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/2,Gdańskiej 54/14, Ks. P. Skargi 10/4A i Sułkowskiego 48/33 w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont dachów na budynkach: Drugiego US w Bydgoszczy, US w Tucholi, US w Żninie, KPUCS w Toruniu budynek F i G
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa implantów do zespoleń kości (wraz z użyczeniem oprzyrządowania do implantów na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego, chirurgii naczyniowej oraz neurochirurgii.
- Dostawa szwów, implantów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych, płynów infuzyjnych oraz podgrzewacza do płynów - powtórka
- Zakup implantów ortopedycznych, implantów do zabiegów neurochirurgicznych, endoprotez oraz narzędzi medycznych - powtórka
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.