Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Wrocław: Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych
na terenie Rejonu Wołów.
Numer ogłoszenia: 155599 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu Wołów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu Wołów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 71.31.40.00 - Usługi energetyczne i podobne 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 71.63.14.80 - Usługi kontroli dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 95 000 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy) Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział we Wrocławiu, ul. Malarska 26 nr 12 1130 1033 0018 8129 2720 0005, w takim czasie, aby kwota wadium w terminie składania ofert znajdowała się na tym koncie.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale , i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp.Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 4 500 000 zł. 2. dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 750 000 zł. 3.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania:osoba proponowana do pełnienia funkcji (a)Kierownika budowy (1 osoba) -posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; należący do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; -mający co najmniej 3 letnie doświadczenia w organizowaniu, kierowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg publicznych obejmującym remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, remonty chodników i remonty odwodnienia, w tym co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w organizowaniu, kierowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg publicznych obejmującym remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg klasy min. G, remonty chodników i remonty odwodnienia. osoba proponowana do pełnienia funkcji (b)Kierownik robót drogowych (3osoby) -posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; należący do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; -mający co najmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu i rozliczaniu zadań polegających na przebudowie lub remoncie dróg klasy min G lub bieżącym utrzymaniu dróg publicznych obejmującym remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg klasy min. G i remonty chodników; -pełniący w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia funkcję Kierownika robót drogowych na kontraktach polegających na przebudowie lub remoncie dróg klasy min. G lub bieżącym utrzymanie dróg publicznych obejmującym remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i remonty chodników o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00 zł (brutto); Osoba proponowana do pełnienia funkcji (c)Kierownik organizacji ruchu zastępczego - min. 1 osoba -posiadający aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003 r w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z dnia 27.10.2003r.); Osoba proponowana do pełnienia funkcji (d) Kierownik robót elektroenergetycznych - min. 1 osoba -posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -mający co najmniej 2 letnie doświadczenie obejmujące przebudowę, modernizację, konserwację lub remont sygnalizacji świetlnej i oświetlenia ulicznego; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (e) monter - elektryk - min. 1 osoba -posiadający uprawnienia do zajmowania się urządzeniami instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej 1 kW na stanowisku eksploatacyjnym; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (f) monter - elektryk - min. 1 osoba - z uprawnieniami do obsługi i konserwacji sterowników sygnalizacji świetlnych; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (g) - Kierownik usług zimowego utrzymania dróg - 3 osoby (po jednej osobie dla każdej drogi) -posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu usługami zimowego utrzymania dróg na drogach publicznych, w tym co najmniej jeden sezon zimowy na drogach klasy min. G; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (h) kierowcy - min. 18 osób; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (i) operator ładowarek - min. 3 osoby; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (j) pracownik do produkcji solanki - min. 3 osoby; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (k) Kierownik robót w zakresie pielęgnacji zieleni - min 1 osoba -posiadająca min. 3 letnie doświadczenie przy realizacji zadań związanych z pielęgnacją zieleni, wycinką drzew i krzewów itp.; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (l) pilarz - min. 3 osoby - posiadający uprawnienia lub ukończony kurs obsługi pilarek; Osoba proponowana do pełnienia funkcji (m)brygady patrolowo-interwencyjne - min. 3 brygady (po jednej brygadzie dla każdej drogi) po min. 2 osoby na każdej zmianie; posiadające minimum 2 letnie doświadczenie w pracy przy bieżącym utrzymaniu dróg. 4.Wykonawca musi mieć do dyspozycji jednostki sprzętu i transportu wymienione poniżej: a)nośniki typu UNIMOG lub równoważne, wyposażone w następujący osprzęt: kosiarkę wysięgnikową, podwójną szczotkę myjącą, urządzenie do czyszczenia rowów, urządzenie do wycinki i karczowania krzewów oraz obcinania gałęzi, wraz z urządzeniem do ich rozdrabniania - 1 szt. b)sprzęt do zimowego utrzymania dróg: -nośniki - 14 szt. wyposażone w system GPS/GPRS wraz z czujnikami dla sprzętu Zamawiającego, tj. 5 szt. dla opłużonych solarek, 2 szt. dla opłużonych piaskarek, 5 szt. dla pługów średnich oraz 2 szt. dla pługów ciężkich, -ładowarki - 3 szt. ( również do letniego utrzymania dróg). -pługi ciężkie razem z nośnikami wyposażonymi w system GPS/GPRS wraz z czujnikami - 4 szt., c)remonter wielofunkcyjny do wykonywania remontu emulsją i grysami oraz powierzchniowych utrwaleń -1 szt. d)walec ogumiony - 1 szt. e)walce wibracyjne - 1 szt. f)zagęszczarki - 3 szt. g)frezarka - 1 szt. h)rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. i)recykler - 2 szt. j)termosy do przewozu masy - 2 szt. k)samochody samowyładowcze - 2 szt. l)koparki do robót ziemnych - 2 szt. ł)kosy spalinowe ręczne - 12 szt. m)podnośnik z koszem do robót elektroenergetycznych i pielęgnacji drzew - 1 szt. 5. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie : - zrealizował w ciągu 12 miesięcy roboty polegające na bieżącym utrzymaniu dróg publicznych obejmującym remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg klasy min. G, remonty chodników i remonty odwodnienia na łączną kwotę 2 000 000,00 zł; - wykonał usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg na co najmniej 100 km dróg publicznych w okresie 1 sezonu zimowego. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1-5 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II.Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 1-3Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.1. 2.Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2.2. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza -Potencjał kadrowy i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.3.W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków-transportu. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3.II.5 Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2.1-5. oraz w pkt III.2.6-7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl. oraz w siedzibie Oddziału przy ul.Powstańców Śl. 186, pokój nr 204(203) po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Powstańców Śląskich nr 186, w pokoju nr 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





