Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 35 w m. Wałbrzych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Stefan Hernik, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:zarzadzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 35 w m. Wałbrzych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 35 w m. Wałbrzych. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 35 w m. Wałbrzych w km 29+040 - 29+734 strona lewa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót: - Roboty przygotowawcze: * rozebranie podbudowy z kruszywa i z kostki kam. * rozebranie studni teletechnicznych * przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych - Podbudowa z kruszywa łamanego i z betonu asfaltowego - Nawierzchnia: * frezowanie nawierzchni bit. na zimno * warstwa wiążąca z bet. asfalt.o zwiększonej odporności na odkształenia trwałe, grub. 8 cm * warstwa ścieralna z SMA , grub. 5 cm - Roboty wykończeniowe: ścinka i uzupełnienie poboczy oraz oczyszczenie rowów - Oznakowanie poziome jezdni mat.grubowarstwowymi (termoplastami) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20000,0 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki formalne udziału w postępowaniu 7.1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp, 7.1.2. Wymagania określone w pkt 7.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.l. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż - 2,0 mln zł 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln zł. 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 7.2.1. 7.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: Kierownik Budowy - 1 osoba, 5 lat doświadczenia, 3 lata jako Kierownik Budowy lub Z-ca Kierwonika Budowy. Kierownik Budowy winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej : A.Sprzęt (podstawowy) Wytwórnia mas bitumicznych (WMB) o wydajności min. 60Mg/h - (podać jej lokalizację) - 1 szt Rozkładarka mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską (nowej generacji) o szerokości min. 5,5 m - 1 szt Walec drogowy :lekki, średni, ciężki min. po 1 = 3 szt Frezarka drogowa o szer. min. 1200 mm z możliwością zadania z frezowanej powierzchni założonego pochylenia poprzecznego min.1 szt Szczotka mechaniczna min. 1 szt B Środki transportu Samochody samowyładowcze przystosowane do transportu mieszanek mineralno-bitumicznych (zaopatrzone w plandeki)min. 3 szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. 7.2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował ( zakończył) , co najmniej: 2 zadania na drogach publicznych o wartości min. 1,0 mln zł każde i który ułożył masę bitumiczną (warstwa ścieralna ) w ilości min 6000 m2 na 1 zadaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.4 7.2.5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót : - roboty przygotowawcze i wykończeniowe - oznakowanie poziome 7.2.6 Laboratorium Wykonawca winien posiadać lub dysponować Laboratorium wyposażonym w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji robót, zgodnie z zapisami SST. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w pkt 7.1 , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Bilans i rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nich (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 8.2.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w pkt 7.2.1.2). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3 Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszegozamówienia. 8.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe , potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Do informacji winny być dołączone - dla Kierownika Budowy - kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.5 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 . 8.2.6 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 8.2.7 Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 8.2.8 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w SST. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 7.2.6 . W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres laboratorium zapewniającego obsługę laboratoryjną. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2) w pkt. 8.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w pkt. 8.3 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 i 8.4 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2 - 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2 - 8.1.5 albo odpowiadające im określone w pkt 8.3 i 8.4, winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który spełniają warunki określone w pkt 7 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ mozna pobrać ze strony internetowej zamawiającego, otrzymać w siedzibie zamawiającego, po opłaceniu w kasie lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, pokój nr 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





