Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Poznań: Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kotłownia nr 20 Babki, polegające na: usprawnieniu instalacji elektrycznej w kotłowni, remoncie kotłów typu E-CA IV.
Numer ogłoszenia: 155437 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax 061 8572727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kotłownia nr 20 Babki, polegające na: usprawnieniu instalacji elektrycznej w kotłowni, remoncie kotłów typu E-CA IV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kotłownia nr 20 Babki, polegające na: usprawnieniu instalacji elektrycznej w kotłowni, remoncie kotłów typu E-CA IV Szczegółowy przedmiot i zakres robót znajduje się w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót załącznik nr 8 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załącznik nr 9 - SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi : Dla części I - 400,00 zł słownie: czterysta złotych Dla części II - 1 500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złotych 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 2 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury :NBP O O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym 2 Termin wniesienia wadium : do dnia 29. 07. 2008 r. 3 Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione 4 W przypadku wniesienia wadium formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać złożyć za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium przelew lub gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa należy załączyć do oferty. 5 Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za niżej wymienione przypadki powodujące utratę wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dysponują minimum jedną osobą do pełnienia funkcji: - kierownika robót elektrycznych legitymujących się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności instalacje elektryczne z doświadczeniem w kierowaniu robotami o charakterze i stopniu złożoności zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia oraz przynależnością do Samorządu Zawodowego lub świadectwo kwalifikacyjne serii D . dla części I zadania - kierownika robót sanitarnych legitymujących się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności instalacje c.o. z doświadczeniem w kierowaniu robotami o charakterze i stopniu złożoności zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia oraz przynależnością do Samorządu Zawodowego. dla części II zadania Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych muszą posiadać uprawnienia zgodne z przepisami polskiego prawa budowlanego. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego z ww. warunków oferta nie będzie dalej rozpatrywana a Wykonawca zostanie wykluczony. W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty na potwierdzenie spełniania warunków następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych a kopie uprawnień budowlanych, b kopie aktualnego Zaświadczenia o przynależności do Samorządu Zawodowego c zobowiązanie do współpracy osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy, d świadectwo kwalifikacyjne serii D uprawniające do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie objętym przedmiarem robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY Ul. Kościuszki 92/98 60-967 POZNAŃ 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 11:00, miejsce: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY Ul. Kościuszki 92/98 60-967 POZNAŃ 9 pok.101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usprawnienie instalacji elektrycznej w kotlowni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usprawnienie instalacji elektrycznej w kotlowni - szczegółowy zakres prac wg przedmiaru robót i specyfikacji technicznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont kotłów typu E-CA IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kotłów typu E-CA IV - szczegółowy zakres prac wg przedmiar robót i specyfikacji technicznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie kompleksowej koncepcji rewaloryzacji cmentarzy na poznańskiej Cytadeli - Master Plan wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji
- Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do immunohistochemii oraz drobny sprzęt medyczny dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
- Usługa wyżywienia dla grupy uczestników Letniego Kursu Języka i Kultury Polskiej NAWA (max. 50 osób) oraz Szkoły Letniej Języka i Kultury Polskiej UAM (max. 24 osoby)
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na Pływalni Miejskiej Winogrady
- Dostawa materiałów chirurgicznych
- Zakup sprzętu na potrzeby zabiegów chirurgicznych oraz torakochirurgicznych w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Remont budynku pralni PDPS w Ostrowinie
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- Modernizacja pomieszczeń Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.