eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kot³ownia nr 20 Babki, polegaj±ce nausprawnieniu instalacji elektrycznej w kot³owni, remoncie kot³ów typu E-CA IV.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-07-09

Poznañ: Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kot³ownia nr 20 Babki, polegaj±ce na: usprawnieniu instalacji elektrycznej w kot³owni, remoncie kot³ów typu E-CA IV.
Numer og³oszenia: 155437 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarz±d Infrastruktury w Poznaniu, ul. Ko¶ciuszki 92/98, 60-967 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax 061 8572727.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka bud¿etowa MON.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kot³ownia nr 20 Babki, polegaj±ce na: usprawnieniu instalacji elektrycznej w kot³owni, remoncie kot³ów typu E-CA IV..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

    II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± Roboty konserwacyjno - remontowe w budynku nr 13 - kot³ownia nr 20 Babki, polegaj±ce na: usprawnieniu instalacji elektrycznej w kot³owni, remoncie kot³ów typu E-CA IV Szczegó³owy przedmiot i zakres robót znajduje siê w kosztorysie ¶lepym i przedmiarze robót za³±cznik nr 8 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót za³±cznik nr 9 - SIWZ

    II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi : Dla czê¶ci I - 400,00 z³ s³ownie: czterysta z³otych Dla czê¶ci II - 1 500,00 z³ s³ownie: tysi±c piêæset z³otych 2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u X i mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust 2 pkt 6 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 1 W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, nale¿y je wnie¶æ przelewem na konto Wojskowego Zarz±du Infrastruktury :NBP O O POZNAÑ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym 2 Termin wniesienia wadium : do dnia 29. 07. 2008 r. 3 Przez wniesienie wadium Zamawiaj±cy przyjmuje zaksiêgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku przelewu niezaksiêgowanego przez bank, wadium uznaje siê za nie wniesione 4 W przypadku wniesienia wadium formie innej ni¿ pieniê¿na orygina³ gwarancji lub innego dokumentu nale¿y przes³aæ z³o¿yæ za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopiê potwierdzaj±c± wniesienie wadium przelew lub gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nale¿y za³±czyæ do oferty. 5 Wadium pozostaje w gestii Zamawiaj±cego przez okres 30 dni, jednak nie d³u¿ej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawc±. 6 Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za ni¿ej wymienione przypadki powoduj±ce utratê wadium je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana : a odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w ofercie; b nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c zawarcie umowy w sprawie zamówienia sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 7 Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je w wysoko¶ci nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.

    III.2) WARUNKI UDZIA£U

    • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spe³niaj± warunki okre¶lone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 2. Dysponuj± minimum jedn± osob± do pe³nienia funkcji: - kierownika robót elektrycznych legitymuj±cych siê uprawnieniami do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalno¶ci instalacje elektryczne z do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami o charakterze i stopniu z³o¿ono¶ci zbli¿onym do przedmiotu niniejszego zamówienia oraz przynale¿no¶ci± do Samorz±du Zawodowego lub ¶wiadectwo kwalifikacyjne serii D . dla czê¶ci I zadania - kierownika robót sanitarnych legitymuj±cych siê uprawnieniami do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalno¶ci instalacje c.o. z do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami o charakterze i stopniu z³o¿ono¶ci zbli¿onym do przedmiotu niniejszego zamówienia oraz przynale¿no¶ci± do Samorz±du Zawodowego. dla czê¶ci II zadania Osoby przewidziane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych musz± posiadaæ uprawnienia zgodne z przepisami polskiego prawa budowlanego. W przypadku nie spe³nienia chocia¿by jednego z ww. warunków oferta nie bêdzie dalej rozpatrywana a Wykonawca zostanie wykluczony. W celu potwierdzenia spe³niania opisanych warunków Wykonawca musi za³±czyæ do oferty dokumenty okre¶lone w rozdziale VI.
    • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca za³±czy do formularza oferty na potwierdzenie spe³niania warunków nastêpuj±ce dokumenty: - Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. - O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z³o¿one na druku, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. - Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych a kopie uprawnieñ budowlanych, b kopie aktualnego Za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Samorz±du Zawodowego c zobowi±zanie do wspó³pracy osób nie bêd±cych etatowymi pracownikami Wykonawcy, d ¶wiadectwo kwalifikacyjne serii D uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacja urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie objêtym przedmiarem robót.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl

    Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: WOJSKOWY ZARZ¡D INFRASTRUKTURY Ul. Ko¶ciuszki 92/98 60-967 POZNAÑ 9.

    IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 11:00, miejsce: WOJSKOWY ZARZ¡D INFRASTRUKTURY Ul. Ko¶ciuszki 92/98 60-967 POZNAÑ 9 pok.101.

    IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

    ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

    CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Usprawnienie instalacji elektrycznej w kotlowni.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Usprawnienie instalacji elektrycznej w kotlowni - szczegó³owy zakres prac wg przedmiaru robót i specyfikacji technicznej.
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Remont kot³ów typu E-CA IV.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont kot³ów typu E-CA IV - szczegó³owy zakres prac wg przedmiar robót i specyfikacji technicznej.
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    Podziel siê

    Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


    Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

    chcê zamieszczaæ og³oszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.