eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i przebudową budynku gimnazjum przy ul. Piłsudskiego 11 w Brwinowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Brwinów: Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i przebudową budynku gimnazjum przy ul. Piłsudskiego 11 w Brwinowie
Numer ogłoszenia: 155085 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123657 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i przebudową budynku gimnazjum przy ul. Piłsudskiego 11 w Brwinowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i przebudową budynku gimnazjum przy ul. Piłsudskiego 11 w Brwinowie. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Parametry techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: 1 914m2 Powierzchnia poszczególnych kondygnacji wynosi: - Poziom parteru 1 716,54 m2, - Poziom trybun 207,23 m2, - Poziom wentylatorni 34,91 m2, Razem powierzchnia netto: 1 958,68 m2 Kubatura netto: 13 475 m3 Układ funkcjonalny - podstawowe pomieszczenia - Arena sportowa - pole gry o wymiarach 44,75m x 22,50m i wysokość do spodu konstrukcji 7,05 m umożliwia rozgrywanie spotkań na poziomie krajowym. Pole gry wyposażone w kurtyny zapewniające możliwość podziału na trzy części w celu tworzenia trzech boisk treningowych do koszykówki, siatkówki lub innych dyscyplin wymagających mniejszego pola gry. - Siłownia (sala fitness) pow. ok. 90 m2, - 4 zaplecza szatniowo-sanitarne , - hol główny , - 2 pokoje trenerów, pokój masażu, - pomieszczenia techniczne, - magazyny w sąsiedztwie głównej areny, - Widownia - miejsca siedzące na widowni: 1. zawodnicy - 32 miejsc, 2. widzowie - 192 miejsc. Ogółem 224 miejsc siedzących Forma architektoniczna Budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne. Główna bryła budynku jest przekryta dachem o nachyleniu 3,5% i ma wysokość 10,42m do górnej krawędzi attyki. Od północy i wschodu znajduje się część parterowa, w której umiejscowiono zaplecza sanitarno-szatniowe, sala fitness, hol wejściowy oraz toalety ogólnodostępne i łącznik z budynkiem szkoły. Przekryta jest ona dachem o nachyleniu 3,4%-3,5%, natomiast zadaszenie przed wejściem głównym posiada nachylenie ok. 9%. Zastosowane materiały konstrukcyjne: - Beton podkładowy: C8/10 (B10), - Beton konstrukcyjny fundamentów i oczepu: C20/25 (B25), - Beton konstrukcyjny pozostałych elementów konstrukcji: C25/30 (B30), - Stal zbrojeniowa: A-IIIN B500B , - Stal konstrukcyjna: S235JR, - Drewno konstrukcyjne: klejone klasy GL32H oraz GL28H lite klasy C27, - Ściany murowane grubość25cm (nośne): Pustaki silikatowe klasy 15MPa, - Ściany murowane grubości 12cm (działowe):Pustaki silikatowe klasy 10MPa, - Zaprawa murowa (cementowo-wapienna): zwykła klasy 5MPa. Wymogi energetyczne Budynek spełnia wymogi standardu budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie poniżej 15 kWh/m2rok. Wskaźnik zapotrzebowania na energię pierwotną (ogrzewanie, cwu, en. elektryczna) nie powinien przekraczać 120 kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród nieprzeźroczystych to ok.0,1 W/m2K, zestawów okiennych 0,8W/m2K. Dodatkowo wymagana jest wysoka szczelność budynku, która powinna wynosić nie więcej niż 0,3 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. Podstawowym elementem instalacji grzewczej jest gruntowa pompa ciepła wspomagana przez kocioł gazowy. Dolnym źródłem dla pomp ciepła są: pionowy wymiennik gruntowy oraz chłodnice w centralach wentylacyjnych. Górnym źródłem są: grzejniki, pętle ogrzewania podłogowego, nagrzewnice w centralach wentylacyjnych oraz podgrzewacz ciepłej wody użytkowej. Jako szczytowe źródło ciepła przewiduje się kocioł gazowy kondensacyjny. Ma on za zadanie podgrzewać ciepłą wodę użytkową oraz wspomagać centralne ogrzewanie podczas największego zapotrzebowania na ciepło. Nadrzędnym sterownikiem będzie układ sterowania pompy ciepła. Pompa ciepła dostarczy ciepło do ogrzewania budynku i ciepłej wody użytkowej, jednocześnie dostarczy chłodu do produkcji wody lodowej. Wykorzystanie jednego urządzenia pozwoli na maksymalne wykorzystanie energii wytwarzanej przez budynek. W okresie przejściowym ciepło odbierane z chłodzonych pomieszczeń zostanie w pierwszej kolejności użyte do podgrzewu ciepłej wody oraz ogrzewania innych pomieszczeń. Współczynniki przenikania ciepła przegród zewnętrznych: - ściany zewnętrzne 0,08 ÷ 0,12 W/m2K, - drzwi zewnętrzne 0,80 W/m2K, - okna zewnętrzne 0,80 W/m2K, - dach 0,06 W/m2K, - podłoga na gruncie 0,08 W/m2K. Budynek wraz z instalacjami spełnia wszystkie wytyczne Programu Priorytetowego LEMUR - Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej NFOŚiGW. 3. Wykonawca robót zapewni nieprzerwany pobyt Kierownika Budowy w dniach prowadzenia robót w godzinach przynajmniej od 8.00 do 16.00 oraz kierowników robót poszczególnych branż realizowanych w danym czasie. 4. Zakres robót związany z przebudową gimnazjum obejmujący zasypanie i dodatkowe zaizolowanie odsłoniętych ław fundamentowych oraz korektę układu odwadniania fos przebiegających wzdłuż ściany wschodniej i zachodniej istniejącego budynku gimnazjum wymaga uzyskania odstępstwa ministerialnego od zapisów § 73. ust. 2 rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Zamawiający jest w trakcie uzyskiwanie ww. odstępstwa. W przypadku otrzymania decyzji odmownej powyższy zakres robót zostanie wyłączony z zamówienia. 5. Z uwagi na fakt, iż inwestycja zlokalizowany jest na obszarze stanowiska archeologicznego AZP o nr 58-63/11, zgodnie z decyzją MWKZ nr 59/2015 z dnia 22.01.2015r., w okresie od 30.03 do 29.04.2015r. zostały przeprowadzone badania archeologiczne wyprzedzające. Teren objęty badaniami został dopuszczony do zabudowy i zagospodarowania terenu. Na części obszaru zgodnie z pismem MWKZ z dnia 30.06.2015r. (WA5161.19.1.2015WJ) należy prowadzić stały nadzór archeologiczny przy robotach ziemnych związanych z inwestycją. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca robót. 6. Końcowy odbiór budynku zależy od uzyskania przez Wykonawcę robót wyniku próby szczelności, wykonanej zgodnie z normą PN-EN 13829, na poziomie < 0,3 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa. Szczegóły związane z próbą szczelności zostały zawarte w STWiOR. Do odbioru końcowego należy przedstawić raport z przeprowadzonych badań termowizyjnych zgodnie normą PN-EN 13187 w celu potwierdzenia poprawności wykonania izolacji termicznej budynku. Koszt wykonania próby szczelności i badań termowizyjnych ponosi Wykonawca. 7. Koszt uzyskania certyfikatu potwierdzającego spełnienie kryteriów stawianych budynkom pasywnym wydawany przez Instytut Budownictwa Pasywnego ma być uwzględniony w cenie oferty. Bilans energetyczny na potrzeby uzyskania certyfikatu przygotuje Pracownia Projektowa - Architektura Pasywna. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Projektantowi kompletu dokumentów (atesty, deklaracje, certyfikaty) wbudowanych materiałów mających wpływ na efektywność energetyczną budynku. Przygotowanie pozostałych dokumentów wraz z niezbędnymi załącznikami wymaganymi do uzyskania certyfikatu pozostaje po stronie Wykonawcy robót. Koszt związany z uzyskaniem certyfikatu (bez wykonania bilansu energetycznego) ponosi Wykonawca robót. 8. W ofercie należy wycenić wymianę istniejących drzew (klonów) na graby wzdłuż hali od strony południowej (od ul. Moczydłowskiego). Uzyskanie zgody na wycinkę drzew należy do obowiązków Zamawiającego. 9. Po ukończeniu robót budowlanych, Wykonawca robót zorganizuje dwa jednodniowe szkolenia, w odstępie od 5 do 7 dni kalendarzowych, dla zarządcy budynku w zakresie eksploatacji obiektu pod kątem osiągnięcia efektu energetycznego zgodnie z założeniami programu Lemur - Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej. Szkolenia należy przeprowadzić w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę Instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem. W trakcie szkolenia należy omówić także zagadnienia dotyczące zakresu niezbędnych prac związanych z bieżącą obsługą techniczną oraz okresowymi przeglądami technicznymi z uwzględnieniem wymagań producentów urządzeń i systemów zamontowanych w budynku. Zarys programu szkolenia należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 10. Na podstawie art. 29 ust.4 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia (klauzule społeczne). 1) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudnić co najmniej 1 osobę bezrobotną, o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. 2) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie bezrobotnego, który następnie nie będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 3) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osoby, o której mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnego ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4) Na żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnego do pracodawcy. 5) W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. 6) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1 % wartości zamówienia brutto. 7) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany był przedstawić na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 11. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 12. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Inwestycja planowana do dofinansowania z Programu Priorytetowego LEMUR - Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej NFOŚiGW oraz Programu Rozwoju Regionalnego Infrastruktury Sportowej z MSiT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego KARTEL S.A., ul. Przemysłowa 8, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11865596,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9217087,01

  • Oferta z najniższą ceną: 8791222,39 / Oferta z najwyższą ceną: 10887000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.