Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Opole: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
Numer ogłoszenia: 154986 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Biochemia odczynniki do analizatora biochemicznego ACCENT 200 - różne rodzaje w wielkości 30.820ml, Zadanie nr 2: Multikaliblatory do analizatora biochemicznego ACCENT 200 - poziom niski i wysoki 2x po 80ml, Zadanie nr 3: Probówki - różne rodzaje w wielkości 30.250sztuk, Zadanie nr 4: Hematologia - różne rodzaje w wielkości 8.500sztuk, Zadanie nr 5: Szkiełka - podstawowe 2000sztuk, nakrywkowe 10.000sztuk Zadanie nr 6: Drobny sprzęt medyczny- pojemniki 2.000sztuk, naczynka 2.000sztuk, Zadanie nr 7: Materiały eksploatacyjne do fotometru Epoll 20 - kuwety 20 opak., Zadanie nr 8: Żarówki do fotometru Epoll 20 - 3sztuki, Zadanie nr 9: Końcówki do pipet- o różnej pojemności w wielkości 51.000sztuk, Zadanie nr 10: Szkiełka mikroskopowe podstawowe- 35 opak., Zadanie nr 11: Chusteczki dezynfekcyjne nie zawierające alkoholu - 25 opak., Zadanie nr 12: Lignina płaty - 20 opak., Zadanie nr 13: Lignina - 10 rolek, Zadanie nr 14: Wata opatrunkowa - 100 opak., Zadanie nr 15: Szczepionka przeciw zakażeniom meningokokom typu C - 20sztuk Zadanie nr 16: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych - 20 sztuk Zadanie nr 17: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B - 30 sztuk Zadanie nr 18: Szczepionka przeciw zakażeniom rota wirusowym - 150sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 38.51.95.00-1, 38.43.71.10-1, 33.63.16.00-8, 33.14.11.15-9, 33.65.16.00-4, 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub wpis / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 i przepisy wykonawcze do tej ustawy). Charakterystykę techniczną w języku polskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl , www.srodmiescie.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
ŚRÓDMIEŚCIE w OPOLU
45-047 OPOLE
ul. Waryńskiego 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 13:30, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE w OPOLU 45-047 OPOLE ul. Waryńskiego 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biochemia odczynniki do analizatora biochemicznego ACCENT 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AST/ met IFCC z NADH, odcz. ciekły 2-składnikowy, stabilność odcz. rob. min. 2 miesiące w temp 2-8 0C - 2000ml ALT/ met IFCC z NADH, odcz. ciekły 2 składnikowy, stabilność min 2 miesiące w temp. 2-8 0C- 2000ml Amylaza / met substrat CNP-G3, liniowość min. 10 g/l, odcz. ciekły gotowy do użycia, zestaw 1-odczynnikowy, standard w cenie zestawu - 400ml Białko całkowite /met biuretowa, liniowość min 10 g/l odcz. ciekły gotowy do użycia, standard w cenie zestawu, zestaw 1-odczynnikowy - 400ml Białko w moczu / met czerwień pirogorolu, liniowośc min 2gl, odcz. ciekły gotowy do użycia, zestaw 1-odczynnikowy, standard w cenie zestawu - 600ml Bilirubina całkowita / met odcz. DCA , odcz ciekły, stabilność odczynnika roboczego min 20 dni w temp 2-8 0C, standard w cenie zestawu - 1500ml Cholesterol całkowity / met oksydaza cholesterolowa proksydaza, liniowość min 500 mg/dl, odczynnik ciekły gotowy do użycia, standard w cenie zestawu, zestaw 1- odczynnikowy - 3000ml Fosfataza alkaliczna / met IFCC z paranitrofenylofosforanem i buforem AMP, stabilność odczynnika po rekonstytucji min. 30 dni w temp 2-8 0C - 500ml Fosfor /met fosforomolibdenian/ UV, odczynnik ciekły, stabilność odczynnika rob. min. 2 miesiące w 15-30 0C, standard w cenie zestawu - 500ml GGTP/ met IFCC odcz. ciekły, stabilność odcz. roboczego min. 20 dni w 2-8 0C- 400ml Glukoza / met oksydaza glukozowa/peroksydaza, liniowość min. 200 mg/dl, odcz. ciekły gotowy do użycia - 7000ml Kinaza kreatynowa CK/ met IFCC stabilność odczynnika roboczego min. 1-5 dni w temp. 2-8oC - 400ml Kreatynina /met alkaliczny pikrynian, odczynnik ciekły, standard w cenie zestawu, stabilność odczynnika min. 14 dni w 2-8oC - 2500ml Kwas moczowy/ met urykaza /peroksydaza, liniowość min. 10 mg/dl zestaw jednoodczynnikowy, ciekły gotowy do użycia - 1000ml Magnez/ odcz. z błękitem ksylolitowym, liniowość min. 4mg/dl, zestaw 1-odczynnikowy, standard w cenie zestawu - 800ml Mocznik BUN/UV/met ureaza/dehydrogenaza glutaminianowi, odcz. ciekły, stabilność odczynnika roboczego min. 1 miesiąc - 1200ml Trójglicerydy / oksydaza glicerofosforanu peroksydaza liniowość min. 500 mg/dl, zestaw 1- odczynnikowy, ciekły gotowy do użycia, standard w cenie zestawu - 2500ml Wapń / met arsenazo III , liniowość min 16 mg/dl, zestaw 1- odczynnikowy, ciekły gotowy do użycia, standard w cenie zestawu - 500ml Żelazo/ met z feronem S odczynnik ciekły , standard w cenie zestawu - 1200ml Surowica kontrolna I /ludzka poziom normalny/ta sama seria przez okres trwania umowy - 150ml Surowica kontrolna II /ludzka poziom patologiczny wysoki/ta sama seria przez okres trwania umowy - 150ml Bilirubina bezpośrednia - 120ml HDL met. Bezpośrednią - 2000ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Multikaliblatory do analizatora biochemicznego ACCENT 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multikalibrator /do parametrów biochemicznych poziom wysoki (ten sam producent) - 80ml Multikalibrator /do parametrów biochemicznych poziom niski (ten sam producent) - 80ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Probówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka z granulatem+ aktywator do separacji surowicy V=10 ml - 10000szt Probówka Eppendorfa V=1,5 - 3000szt Probówka do wirowania moczu V=12 ml z 1 ml ze stożkiem na osad moczu z korkiem i podziałką - 1000szt Probówka z polistyrenu okrągło denna bez kołnierza V-7ml dł. 10 cm śr. 13mm - 2000szt Probówka stożkowa V-7 ml z korkiem - 10000szt Probówka do barwienia i zliczania retikulocytów - 50 szt Probówka pediatryczna.Mikrometoda do surowicy CB 200ul - 800szt Probówka z cytrynianem sodu 3,2% v-2ml do układu krzepnięcia - 3000szt Mikrometoda do koagulogii V-200 ul - 400szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Hematologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka PP z EDTA V-1 ml - 8000szt Mikrometoda hematologia V-200ul - 500szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkiełka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka podstawowe cięte bez pola do opisu - 2000szt Szkiełka nakrywkowe.Grubość 0,7 mm, wielkość 22 x 22mm - 10000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na mocz z nakrętką 120 ml - 2000szt Naczynka do koagulogii do koagulometru Coatron 2 Typ naczynka CD-2/CD4 - 2000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do fotometru Epoll 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety Makro pojemność 4 ml z dwiema ścianami optycznie gładkimi - 20 opak po 100szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Żarówki do fotometru Epoll 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówka na 1000h - 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.95.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Końcówki do pipet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka do pipet 1000 ul - 20000szt Końcówka do pipety 1000-5000 ul - 4000szt Końcówka do pipety 10-200 ul - 27000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkiełka mikroskopowe podstawowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka mikroskopowe podstawowe wym. 76x26 mm grub. 1 mm z ciętymi krawędziami z dwustronnym matowym polem do opisu 35 opak po 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Chusteczki dezynfekcyjne nie zawierające alkoholu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki dezynfekcyjne MIKROZID SENSITIVE - 25 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lignina płaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina płaty - 20 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina - 10 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wata opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa - 100 opak po 200g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szczepionka przeciw zakażeniom meningokokowym typu C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw zakażeniom meningokokowym typu C - 20szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Szczepionka przeciw zakażeniom rota wirusowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw zakażeniom rota wirusowym - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 411 na odcinku Nysa-Podkamień" - z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa produktu leczniczego tezepelumabum z programu lekowego B.44 - na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu medycznego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- ZP/09/24 Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.