eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach projektu systemowego Okno na świat współfinansowanego z EFS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Łęczna: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach projektu systemowego Okno na świat współfinansowanego z EFS
Numer ogłoszenia: 154978 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125920 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521158, faks 081 7521032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach projektu systemowego Okno na świat współfinansowanego z EFS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Specjalista ds. projektów CPV- 80530000-8 Liczba godzin: 220 godzin zegarowych. Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Termin szkolenia: maj 2010r. - lipiec 2010r. Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - charakterystyka Programów Operacyjnych finansowanych z EFS oraz pozostałych dokumentów programowych na lata 2007-2013 - system wdrażania EFS w Polsce - identyfikowanie innych niż EFS źródeł finansowania projektów - analiza problemów i określenie grup beneficjentów ostatecznych - ustalenie celów głównych i szczegółowych projektu - analiza ryzyka projektu - harmonogram działań projektu - oprogramowanie komputerowe wspomagające zarządzanie projektami (Generator wniosków płatniczych i aplikacyjnych) - przygotowanie wniosków o płatność, wniosków aplikacyjnych - formularz wniosku - metody i zasady zarządzania projektami realizowanymi w ramach EFS - płynność finansowa projektu - partnerstwo w realizacji projektów - prowadzenie monitoringu, sprawozdawczość - zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach - przeprowadzenie warsztatów i ćwiczeń Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Część II Spawanie metodami 311, 111 i 141 (spawanie gazowe acetylenowo-tlenowe 311, spawanie łukowe elektrodami otulonymi 111 oraz metodą TIG-141). CPV- 80530000-8 Liczba godzin: 280 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 210 godzin zegarowych oraz dwie godziny zegarowe poza programem szkolenia przeznaczone na egzamin państwowy. Liczba osób: 15 Liczba grup kursowych: 1 Termin szkolenia: maj 2010r. - lipiec 2010r. Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - zajęcia teoretyczne w zakresie spawania metodą 311, 111 i 141 - zajęcia praktyczne w zakresie spawania metodą 311, 111 i 141 - rysunek techniczny - zajęcia z zakresu prawa pracy - zajęcia aktywizacyjne Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia. - Jednostka szkoleniowa uprawniona do szkolenia spawaczy powinna być nadzorowana przez jednostkę właściwą. Program szkolenia musi zawierać liczbę godzin nauczania zgodną z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Dopuszcza się rozszerzenie programu szkolenia o dodatkowe godziny zajęć w ramach zagadnień wynikających z programu szkolenia, mieszczące się w wymaganej liczbie godzin. Wymagane są zajęcia zgodne z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) a po pozytywnym zdaniu egzaminu książeczkę spawacza wraz ze Świadectwem Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie powinno się zakończyć egzaminem państwowym. - Wykonawca powinien zapewnić kombinezony ochronne oraz rękawice spawalnicze dla każdego uczestnika przekazywane na własność. Część IV Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej i komputera CPV- 80530000-8 Liczba godzin: 220 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 150 godzin zegarowych. Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Termin szkolenia: maj 2010r.- lipiec 2010r. Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - ogólne zasady BHP - dobra praktyka higieniczna - organizacja handlu w gospodarce rynkowej - organizacja sprzedaży detalicznej - przebieg sprzedaży detalicznej - organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów - wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń - obsługa klienta - obsługa komputera - obsługa komputera w modułach handlowych - obsługa kas fiskalnych - zajęcia z aktywnego poszukiwania pracy - zajęcia praktyczne Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część V Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym CPV- 80530000-8 Liczba godzin: 190 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 60 godzin zegarowych. Liczba osób: 15 Liczba grup kursowych: 1 Termin szkolenia: czerwiec 2010r. - lipiec 2010r. Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawy obsługi komputera - wybrane zagadnienia prawa pracy - wybrane zagadnienia prawne działalności gospodarczej - wybrane zagadnienia prawa cywilnego w zakresie umów - wybrane zagadnienia prawa podatkowego i ZUS - gospodarka magazynowa - obsługa programu komputerowego do prowadzenia magazynu - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - zajęcia aktywizacyjne - zajęcia praktyczne Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216, Zezwolenie na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz wymianą butli gazowych. - Jednostka szkoleniowa realizująca szkolenie powinna posiadać uprawnienia do szkolenia w zakresie wózków widłowych. - Szkolenie powinno się zakończyć egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Okno na świat współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Specjalista ds projektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Spawanie metodami 311, 111 i 141

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAANNORT Sp. z o.o., ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67495,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANNORT Sp. z o.o., ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25479,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25479,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26505,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.