eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Kielce: dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 154938 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego artykułów promocyjnych wymienionych niżej,szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.Wykonawcy na wymienionych artykułach muszą nanieść nadruk: logo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego,godło Unii Europejskiej, logo 10-lecia województwa, herb województwa zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na niżej wymienione części zamówienia lub na całość zamówienia. Część I zamówienia 1.TECZKA KARTONOWA A4 2000 szt.; 2.NOTES A4 W KRATKĘ 3000 szt.; 3.DŁUGOPIS 10 000 szt.; 4.BALON Z PLASTIKOWYM PATYKIEM MOCUJĄCY 5 000szt.; 5.CZAPECZKA BASEBALLOWA Z DASZKIEM 1000 szt.; 6.TORBA MATERIAŁOWA Z UCHEM 1000szt.; 7.T-SHIRT 2000szt.; 8.SMYCZ 2000szt.; 9.NAMIOT PROMOCYJNY 1szt.; 10.ROLL UP DWUSTRONNY 10szt.; 11.ROLL UP JEDNOSTRONNY 2szt.; 12.BANER DWUSTRONNY 12szt.; 13.TORBA PAPIEROWA LAMINOWANA 1500szt.; 14.ŚCIANA PROMOCYJNA 1 szt.; 15.PIŁKA DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ 30szt.; 16.STRÓJ DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ 30 kompletów + 2 komplety dla bramkarza 17.PARASOL 800szt.; 18.WALIZKA 100szt.; 19.PLECAK TURYSTYCZNY 200szt.; 20.WIATRÓWKA Z KAPTUREM 300szt.; 21.PORTFEL 200szt.; 22.ZESTAW DŁUGOPIS + PIÓRO W ETUI 400szt.; 23.WIZYTOWNIK KSIĄŻKOWY 400szt.; 24.RĘCZNIK KĄPIELOWY FROTTE 1000szt.; 25.KUBEK 1000szt.; 26.POMPKA DO BALONÓW 1szt.; 27.CHORĄGIEWKI Z MOCOWANIEM 2500szt.; Część II zamówienia 1.CUKIERKI TYPU KRÓWKA 500 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Oryginalny kod CPV: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia-nie spełnia , na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne( w tym również wspólnicy spółki cywilnej) stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełniania warunków , o których mowa powyzej , każdy wykonawca składa oddzielnie: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6. W przypadku, gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy jest spełnienie następujących wymagań: a) na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 3 lit b zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 6 niniejszego rozdziału. 8. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. jakość i efekt wizualny przykładowych artykułów - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 KIELCE Budynek C-2 III piętro w pokoju nr 344.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 KIELCE Budynek C-2 I piętro w pokoju nr 150 KANCELARIA OGÓLNA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. OŚ PRIORYTETOWA 7.DZIAŁANIE 7. 2.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem w siedzibie zamawiającego niżej wymienionych artykułów promocyjnych.Wykonawcy na wymienionych artykułach muszą nanieść nadruk: logo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego,godło Unii Europejskiej, logo 10-lecia województwa, herb województwa zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ. 1.TECZKA KARTONOWA A4 2000 szt.; 2.NOTES A4 W KRATKĘ 3000 szt.; 3.DŁUGOPIS 10 000 szt.; 4.BALON Z PLASTIKOWYM PATYKIEM MOCUJĄCY 5 000szt.; 5.CZAPECZKA BASEBALLOWA Z DASZKIEM 1000 szt.; 6.TORBA MATERIAŁOWA Z UCHEM 1000szt.; 7.T-SHIRT 2000szt.; 8.SMYCZ 2000szt.; 9.NAMIOT PROMOCYJNY 1szt.; 10.ROLL UP DWUSTRONNY 10szt.; 11.ROLL UP JEDNOSTRONNY 2szt.; 12.BANER DWUSTRONNY 12szt.; 13.TORBA PAPIEROWA LAMINOWANA 1500szt.; 14.ŚCIANA PROMOCYJNA 1 szt.; 15.PIŁKA DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ 30szt.; 16.STRÓJ DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ 30 kompletów + 2 komplety dla bramkarza 17.PARASOL 800szt.; 18.WALIZKA 100szt.; 19.PLECAK TURYSTYCZNY 200szt.; 20.WIATRÓWKA Z KAPTUREM 300szt.; 21.PORTFEL 200szt.; 22.ZESTAW DŁUGOPIS + PIÓRO W ETUI 400szt.; 23.WIZYTOWNIK KSIĄŻKOWY 400szt.; 24.RĘCZNIK KĄPIELOWY FROTTE 1000szt.; 25.KUBEK 1000szt.; 26.POMPKA DO BALONÓW 1szt.; 27.CHORĄGIEWKI Z MOCOWANIEM 2500szt.; Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi w przypadku artykułów wymienionych w poz. 10,12 -14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy ,a w przypadku artykułów wymienionych w pozycji 1,2,4,6,26,27- 21 dni od daty podpisania umowy, pozostałe artykuły -30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość i efekt wizualny przykładowych artykułów - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa cukierków -krówek jako artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cukierków krówek 500 kg smak: mleczny, rodzaj: ciągutki waga jednej krówki: 11g (±1g) opakowanie papierowe w kolorze białym (rogi opakowania w kolorze żółtym). nadruk1: rozmieszczenie znaków na jednostkowym opakowaniu uzgodnione i zaakceptowane przez zamawiającego Termin realizacji : 5 dostaw cukierków - krówek do 31-12-2008 roku po 100 kg każda, przy czym pierwsza dostawa w terminie 14 dni licząc od dnia podpisania umowy z wykonawcą wybranym przez zamawiającego do realizacji zamówienia, a reszta w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Uwagi: nadruk1- Nadruk: logo Programu Regionalnego, godło UE, herb województwa;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 15.84.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość i efekt wizualny przykładowego artykułu - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.