Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Olsztyn: Remont elewacji i wejścia głównego w budynku Oddziału ZUS przy Placu Konsulatu Polskiego 4 - I etap
Numer ogłoszenia: 154879 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i wejścia głównego w budynku Oddziału ZUS przy Placu Konsulatu Polskiego 4 - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i wejścia głównego w budynku Oddziału ZUS przy Placu Konsulatu Polskiego 4 - I etap
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i na dowód tego złożą: a) odpowiednie oświadczenie, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia w zakresie robót remontowych elewacji o wartości robót minimum 45 000 zł brutto (spełnieniem tego warunku będzie złożenie dokumentu z wykazem wykonanych robót, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum jeden dokument dotyczący robót z wykazu), b) wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dokumentem potwierdzającym będzie kserokopia uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania, 4. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia w zakresie robót remontowych elewacji o wartości minimum 45 000 zł brutto, 5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót z wykazu, 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), 7. dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mickiewicza 2 10-548 Olsztyn, pok. 203 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Mickiewicza 2 10-548 Olsztyn, pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont muru oporowego między ul. Chrobrego i Al. Gelsenkirchen w Olsztynie
- Usługa transportu autokarem 38 osób z UWM w Olsztynie do Lloret de Mar w Hiszpanii i z powrotem w dniach 7-15 września 2025r.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoring w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na zadania
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego do Oddziału ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10 oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń.
- Wykonanie nowego przyłącza energetycznego budynku Magazynu Muzealiów
- Odnowa nawierzchni odcinków dróg administrowanych przez RDW Olecko w 2025r. z podziałem na części - III postępowanie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Modernizacja budynku przy ul. Granicznej w Starych Babicach
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy Część 1 - ul. Krasińskiego 20 m 234 Część 2 -ul. Krasińskiego 20 m. 172
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Remont dachu i stołówki szkolnej wchodzących w skład budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa w formule "zaprojektuj i buduj"
- Remont tarasów i balkonów budynku przy ulicy Julianowskiej 42A w Piasecznie (05-500).
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.