eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › druk materiałów dla Suwalskiego Ośrodka Kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Suwałki: druk materiałów dla Suwalskiego Ośrodka Kultury.
Numer ogłoszenia: 154726 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122228 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Suwalski Ośrodek Kultury, ul. Papieża Jana Pawła II nr 5, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 42 11, faks 87 566 49 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk materiałów dla Suwalskiego Ośrodka Kultury..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług poligraficznych - druk materiałów na potrzeby Suwalskiego Ośrodka Kultury okreslonych co do rodzaju, ilości i ceny w ofercie Wykonawcy z dnia 03.04.2013r., stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Druk materiałów dokonywany będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy zarówno, co do rodzaju jak i ilości, ze względu na aktualne potrzeby, na co Wykonawca wyraża zgodę. Realizacja przedmiotu umowy, odbywać się będzie w oparciu o zamówienia, sporządzone przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały niezbędne do wykonania umowy Wykonawca wykona usługę w przypadku druku projektu do 5 składek danego formatu w ciągu 5 dni roboczych. Powyżej 5 składek danego formatu termin usługi każdorazowo ustalony będzie z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GHAJ Krupińscy Spółka Jawna, ul.Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62202,85

  • Oferta z najniższą ceną: 62202,85 / Oferta z najwyższą ceną: 652757,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.