eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinBudowa obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej przy ul. Al. Spółdzielczości Pracy 65 C w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Lublin: Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej przy ul. Al. Spółdzielczości Pracy 65 C w Lublinie
Numer ogłoszenia: 154639 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Szczerbowskiego 6, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351340, fax 081 5325934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/kmpsplublin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej przy ul. Al. Spółdzielczości Pracy 65 C w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 4 w Lublinie Dane ogólne zaprojektowanej JRG 4 w Lublinie: a. Powierzchnia użytkowa: parter 651,43 m2 I piętro 562,90 m2 II piętro 221,65 m2 b. Powierzchnia zabudowy 759,15 m2 c. Kubatura 7866,02 m3 Budynek JRG-4 w 2/3 dwukondygnacyjny z garażami wozów bojowych, sześć stanowisk przelotowych i jedno z funkcją myjni oraz nad nimi przedział służbowy dla 12 dyżurujących strażaków i dowódcy zmiany. Pozostałe pomieszczenia pomocnicze to: jadalnia, siłownia, świetlica, sauna. W 1/3 budynek trzykondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi oraz zapleczem tj. szatnia brudna i czysta, serwerownia, sala konferencyjno-szkleniowa. Konstrukcja nośna budynku żelbetowa, wylewana, słupowa, stropy żelbetowe wylewane, ściany wypełniające z bloczków piaskowo-wapiennych. - Fundamenty budynku posadowione w sposób pośredni na studniach betonowych na gł. 4m poniżej posadowienia ław. - Ściany fundamentowe gr. 25cm z bloczków betonowych ocieplone styropianem gr. 5cm ze ścianką dociskową z cegły gr. 6cm izolowane abizolem. - Zewnętrzne ściany nośne z bloczków wapienno-piaskowych + styropian 14cm - Ściany wewnętrzne gr. 25cm z bloczków wapienno-piaskowych. - Trzpienie i słupy ścian nadziemnych żelbetowe, zbrojone. - Stropy żelbetowe wylewane , zbrojone krzyżowo. - Klatki schodowe żelbetowe wylewane. - Stropodach żelbetowy wylewany , zbrojony krzyżowo. - Belki żelbetowe z betonu B-25 , zbrojone skalą A-III. - Dach ocieplony wełną mineralną twardą gr. 20cm z dwuwarstwowym pokryciem bitumicznym. - Posadzki ceramiczne i z tworzyw sztucznych. - Stolarka okienna PCV. - Na ścianach garaży glazura do wys. 3 m. - W pomieszczeniach sanitarnych i gospodarczych glazura do wys. 2m. - Pozostałe ściany malowane farbami zmywalnymi latexowymi. - Drzwi wewnętrzne, płytowe. - Drzwi zewnętrzne- aluminiowe z cieplnym profilem szklone szkłem bezpiecznym - drewniane ocieplone. - Bramy garażowe- systemowe segmentowe sterowane elektrycznie unoszone do góry. - Ześlizgi - 2 szt. Zgodnie z normatywem. - Ogrodzenie stalowe, parkingi z kostki brukowej, kanał najazdowy naprawczy . Budynek wyposażony jest w instalacje : - centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, wod.-kan. wentylacji mech. i oddymiania , - instalację sprężonego powietrza, - instalację elektryczną oświetleniową podstawową, awaryjną i ewakuacyjną, - instalację gniazd wtyczkowych 230V, - instalację gniazd wtyczkowych 400V, - instalację obwodów komputerowych, - instalację obwodów rezerwowanych, - instalację odgromową, - instalację teleinformatyczną, - instalację telewizyjną, - instalację systemu monitoringu wizyjnego, - instalację systemu wyświetlania alarmów, - instalację systemu nagłaśniania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 60 000,00zł należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr PKO S.A. V Oddział Lublin 07124015031111001001456410 do dnia 31.07.2008r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zmianami oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy to jest : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki : 1)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej (kwocie) 500 000.00 zł 2)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat min. 5 obiektów o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności o łącznej wartości powyżej 15 mln zł 3)wykonają minimum 50% zakresu robót siłami własnymi 4) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł i na okres trwania zamówienia, a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, Wykonawca zobowiązuje się podpisując zobowiązanie wg Zał. nr 6 do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy. 5) uzyskali dodatni wynik z działalności operacyjnej za ostatni rok obrotowy. 6) osiągnęli za ostatni rok obrotowy płynność finansową II stopnia powyżej 06. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie pkt. VI 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane jest wykazanie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż, posiadających uprawnienia do kierowania robotami, - do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik 4, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik 5, Wymagane jest wykazanie 5 zrealizowanych zamówień o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności o łącznej wartości powyżej 15 mln zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Sprawozdanie finansowe a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2)Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wykazanie minimalnych środków finansowych lub minimalnej zdolności kredytowej w kwocie 500 000,00 zł . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 1 000 000,00 zł i na okres trwania zamówienia a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy , Wykonawca zobowiązuje się podpisując zobowiązanie wg Zał. Nr 6 do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/kmpsplublin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INWESTPROJEKT LUBLIN S.A. ul. Tomasza Zana 38 20-601 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin pokój nr 2.1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.