eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Radziejów: Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 15454 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w publicznej sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie zlokalizowanego przy ulicy Szpitalnej 3. 2.W ramach wykonywanej usługi telekomunikacyjnej Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do sieci telefonii stacjonarnej i umożliwi realizowanie wychodzących i przychodzących połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz z siecią telefonii komórkowej. 3.Zamawiający obecne korzysta z poniższych usług: 1) usługi ISDN 30B+D ( PRA ograniczone do 15 szczelin) wejścia/wyjścia plus jedno łącze analogowe: faks.2) łącze 2B+D - 3 szt. 3) usługi DDI - 300 numerów,4) realizacji połączeń głosowych z pominięciem techniki VIP,5) sekundowego naliczania połączeń bez opłaty wstępnej, 6) 4100 minut bezpłatnych minut na połączenia lokalne, strefowe i międzystrefowe, w tym 300 min dla łącza analogowego (faks). 4. Zamawiający wymaga od Wykonawców świadczenia przedmiotowej usługi w niżej wymienionych wymogach bezwzględnych: 1) zachowania usługi PRI ISDN 30B + D wyjścia /wejścia plus jedno łącze analogowe- faks, 2) trzy łącza BRA 2B +D.3) usługi DDI na 300 numerów z zachowaniem dotychczasowej numeracji z bezpośrednim wybieraniem numerów wewnętrznych,4) realizacji połączeń głosowych z pominięciem techniki VoIP, 5) zachowania dotychczasowej numeracji miejskiej, 6) sekundowego rozliczania czasu połączeń od pierwszej sekundy połączenia bez opłaty wstępnej, 7) usługi telekomunikacyjne świadczone przez system typu kablowego lub radiowego z zastrzeżeniem, iż w przypadku zamiaru świadczenia usług poprzez system radiowy. Zamawiający nie wyraża zgody na instalację urządzeń na jego terenie. Jedynym możliwym sposobem doprowadzenia traktu PRA i łączy BRA do centrali są łącza światłowodowe lub miedziane,8) świadczenie usługi w sposób ciągły, tj. codziennie, przez całą dobę, nieprzerwanie, przez cała dobę, przez okres 24 miesięcy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, baku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi, 9) zapewnienia bezpłatnych okresowych przeglądów stanu technicznego łączy i sprawdzania ich parametrów poprzez wykonanie pomiarów oraz zapewnienie bezpłatnej, technicznej pomocy przy zgłoszeniu awarii łącza przez Zamawiającego, obejmującej lokalizację i usuwanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, 10) zapewnienia wskazania numerów kontaktowych w zakresie zgłaszania usterek i nieprawidłowości w pracy łączy analogowych PSTN i traktów ISDN, 11) w przypadku nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia usługi bez zwłoki po zgłoszeniu usterki telefonicznie bądź faksem przez Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia. 12) zachowania pakietu darmowych minut nie mniejszego niż 4100 minut/miesięcznie na połączenia lokalne, strefowe i międzystrefowe. 5.Wykonawca wyraża zgodę na termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Miesięczne uśrednione ilości połączeń: lokalne i strefowe - 1400 min., międzystrefowe - 1300 min., komórkowe - 900 min..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.) i oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 Pzp, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na podstawie formuły /spełnia/ - /nie spełnia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz). 2.Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (załącznik nr 2 do siwz). 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz). 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do siwz). 5.Oświadczenie osób fizycznych w związku z art. 24 ust.1 pkt.2 Pzp ( załącznik nr 5 do siwz). 6.Wykaz /części zamówienia/ (załącznik nr 6 do siwz). 7.W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 Pzp, wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz. 8.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7 pkt 2) lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 9. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.7 pkt.2, ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust.8 stosuje się odpowiednio. 10. Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: 1) W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na załączonym do SIWZ wzorze - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, s.c.) każdy oddzielnie przedstawi dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo pełnomocnika lub lidera upoważniające do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty, chyba że co innego wynika z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu. 3) Na podstawie art. 26 ust. 2 b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 11.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia usługi. 1) rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, 2.Zamawiający dokonywać będzie płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w oparciu o fakturę VAT wystawioną raz w miesiącu z odroczonym terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od daty jej otrzymania. 3. Koszty abonamentów oraz połączeń telefonicznych będą naliczane, po zakończeniu każdego pełnego okresu rozliczeniowego (miesiąca). 4. Wysokość 1 - miesięcznego abonamentu oraz stawek za realizowane połączenia nie ulegnie zmianie w stosunku do wysokości określonych w ofercie Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem sytuacji: 1)kiedy Wykonawca obniży ceny świadczenia usług telekomunikacyjnych w cenniku usług telekomunikacyjnych Wykonawcy. 2) zmiany obowiązującej stawki VAT; Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie zapłaconego podatku VAT. 5. W sprawach nie uregulowanych Umową zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz.759 z późn. zm.),przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 z późn.zm.) i wszystkie przepisy związane z przedmiotem zamówienia. 6. Sprawy sporne będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 7. Zmiana istotnych postanowień umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno - organizacyjną umowy związana ze zmianą osób reprezentujących Strony umowy, w sytuacji, kiedy nastąpi zmiana osób mogących składać oświadczenia woli w imieniu reprezentowanej Strony. b) zmiany obowiązującej stawki VAT; Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, c) zmiany w okresie obowiązywania umowy cen jednostkowych za połączenia telekomunikacyjne lub ceny opłat abonamentowych, które wynikają z obniżenia przez Wykonawcę tych cen w cenniku usług telekomunikacyjnych. 9.Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 12:45, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-100 (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.