To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ustrzyki Dolne: Dom Pomocy Społecznej w Moczarach - Informacje o Wyborze Oferty- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych na okres 2017
Numer ogłoszenia: 154530 - 2016; data zamieszczenia: 22.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153924 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Moczarach, Moczary 41, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611107, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Moczarach - Informacje o Wyborze Oferty- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych na okres 2017.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Artykuły ogólnospożywcze zadanie nr.2/2017 2. Artykuły mięsne i wędliniarskie zadanie nr.3/2017 3. Artykuły mleczarskie zadanie nr.5/2017 4. Pieczywo zadanie nr.6/2017 5. Mrożonki zadanie nr.7/2017 6. Artykuły rybne zadanie nr.8/2017.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze zadanie nr.2/2017
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Górecki Firma Handlowo - Usługowa EDMARK
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Górecki Firma Handlowo - Usługowa EDMARK
- Zadanie nr 2 Artykuły ogólnospożywcze - Firma Handlowo Usługowa Edmark Kazimierz Górecki, ul. 29 Listopada 26, 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 26, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110860,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110860,57
Oferta z najniższą ceną: 110860,57 / Oferta z najwyższą ceną: 121492,48
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 Artykuły mięsne i wędliniarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MASARNIA USTRZYKI SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MASARNIA USTRZYKI SP. Z O.O."
- Masarnia Ustrzyki Sp zoo, ul. 29 listopada 35, 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 listopada 35, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102022,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102022,13
Oferta z najniższą ceną: 102022,13 / Oferta z najwyższą ceną: 107916,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 Artykuły mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 122, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110248,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110248,70
Oferta z najniższą ceną: 110248,70 / Oferta z najwyższą ceną: 110248,70
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA HANDLOWO-USŁUGOWA "HALICZ"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA HANDLOWO-USŁUGOWA "HALICZ"
- Spółdzielnia Handlowo Usługowa Halicz ul. 29 Listopada 35, 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 35, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70040,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70040,25
Oferta z najniższą ceną: 70040,25 / Oferta z najwyższą ceną: 77481,10
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo Usługowa Gallod-Hurt Bronisław Kłósek, Leszczyna 159, 32-733 Trzciana, Leszczyna 159, 32-733 Trzciana, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11160,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11160,10
Oferta z najniższą ceną: 11160,10 / Oferta z najwyższą ceną: 13153,95
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 Artykuły rybne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU RAFMIX, Rafał Iwanik, Dźwiniacz Dolny 44, 38-700 Ustrzyki Dolne, Dźwiniacz Dolny 44, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22584,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22584,56
Oferta z najniższą ceną: 22584,56 / Oferta z najwyższą ceną: 22990,79
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne"
- Wykonanie dokumentacji projektowych remontu i przebudowy obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego 4 części
- Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w 2025 roku - I postępowanie
- Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2025 roku - postępowanie II
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Pozostałe produkty spożywcze"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Warzywa, owoce świeże"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Mleko i produkty mleczne"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Mięso i wyroby wędliniarskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.