Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Sosnowiec: Dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 15449 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 9 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. 1. Pakiet nr 1 - środki do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia medycznego; 2. Pakiet nr 2 - środki do mycia i dezynfekcji błon śluzowych 3. Pakiet nr 3 - środki do dezynfekcji sprzętu endoskopowego, dezynfekcji skóry i powierzchni; 4. Pakiet nr 4 - środki do dezynfekcji automatycznej narzędzi; 5. Pakiet nr 5 - kompresy niejałowe z gazy; 6. Pakiet nr 6 - kompresy jałowe sterylizowane w parze wodnej; 7. Pakiet nr 7 - Przylepiec włókninowy z centralnie umieszczonym opatrunkiem; 8. Pakiet nr 8 - Setony, tupfery, serwety operacyjne, opaski elastyczne jałowe; 9. Pakiet nr 9 - lignina i plastry do mocowania kaniul..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w/g załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla Pakietu nr 1 do 4 1) stosowne dokumenty opisujące działanie bójcze oferowanych środków wymaganego spektrum poparte opinią np. PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( odpowiednie stosowanie § 67 Rozp. Ministra Zdrowia z dn. 11.08.2005r ( Dz.U. nr 160 poz. 1358)). 2) wpis do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) karty charakterystyki proponowanych preparatów. Dla Pakietu nr 1 do 9 dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie jeżeli są wymagane prawem. W/W dokumenty - na życzenie Zamawiającego w trakcie postępowania przetargowego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 3. Zmiana, o której mowa w pkt 2 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środka do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia medycznego szczegółowo określonego w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji błon śluzowych szczegółowo określonych w załączniku nr 4.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu endoskopowego, dezynfekcji skóry i powierzchni szczegółowo określonych w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji automatycznej narzędzi szczegółowo określonych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompresów niejałowych z gazy szczegółowo określonych w załączniku nr 4.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompresów jałowych sterylizowanych w parze wodnej szczegółowo określonych w załączniku nr 4.6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przylepce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przylepców włókninowych z centralnie umieszczonym opatrunkiem szczegółowo określonych w załączniku nr 4.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa setonów, tupferów, serwet operacyjnych, opasek elastycznych jałowych szczegółowo określonych w załączniku nr 4.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ligniny i plastrów do mocowania kaniul szczegółowo określonych w załączniku nr 4.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa preparatów antyodorowych do MZO w Wołominie Sp. z o.o. z podziałem na 2 części
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.