eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej 4425S Czechowice - Zabrzeg -Międzyrzecze - Wapienica w sołectwie Międzyrzecze Dolne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Jasienica: budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej 4425S Czechowice - Zabrzeg -Międzyrzecze - Wapienica w sołectwie Międzyrzecze Dolne
Numer ogłoszenia: 154379 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasienica , ul. Międzyrzecka 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 033 8152451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej 4425S Czechowice - Zabrzeg -Międzyrzecze - Wapienica w sołectwie Międzyrzecze Dolne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.roboty ziemne ; 2.wykonanie kanalizacji deszczowej (rury PP fi 800 mm - 264,20 mb; rury PP fi 200 mm - 6,90 mb; studzienki ściekowe przejazdowe fi 500 mm -4 szt.; studzienka rewizyjna z kręgów betonowych fi 1600 mm - 1 szt.; studnie włazowe fi 1000mm - szt.4; 3.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; 4.ułożenie krawężników betonowych 20x30 - 30,80 mb, 5.ułożenie krawężników betonowych 15x30 - 46,90 mb, 6.ułożenie obrzeży betonowych 30x8 -271,95 mb; 7.wykonanie chodnika z kostki brukowej szarej 6 cm - 454,55 m2, 8.wykonanie chodnika (wjazdy) z kostki brukowej kolorowej 8 cm - 104,90 m2; 9.wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na poszerzeniach gr. 5 cm - 185,02 m2. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót załączonym do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegające na budowie chodnika dla pieszych.. 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. 4.złożą wypełniony ręcznie czytelnie kosztorys ofertowy uproszczony na drukach dostarczonych przez Zamawiającego wraz ze SIWZ. 5.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione niżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający wymaga aby do oferty sporządzonej poprzez ręczne wypełnienie (długopisem) załączonego FORMULARZA Nr 1 wykonawca dołączył następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wypełniony ręcznie (długopisem) FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (min. jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty polegające na budowie chodnika dla pieszych), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (protokoły odbioru lub referencje), 3.wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia i przynależnymi do właściwej Izby Budowlanej. 5.wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony dostarczony wraz ze SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt. 13. 8.wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 5- Tabela elementów scalonych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.