eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Chełm: Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14
Numer ogłoszenia: 154335 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera, ul. Szpitalna 14, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653888, fax 082 56404488.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iilo.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie ul. Szpitalna14. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2m2 , podokienników betonowych z lastryko o szer. 30 cm, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach. Montaż okien o pow. ponad 1,5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - szyby zespolone - szyba wewnętrzna odporna na uderzenie piłką. b) docieplenie ścian zewnętrznych budynku BSO - systemowe z przyklejeniem styropianu, warstwy siatki na ścianach pełnych, wyprawa akrylowa ziarno 1,5mm. c) remont i renowacja loggi - wykucie z muru podokienników, wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o pow. 25mm, skucie nierówności betonu na ścianach lub podłogach, wykonanie tynków wew. zwykłych kat. I, rozebranie ścianki z cegieł o gr. ¼ ceg - ścianki z pustaków szklanych, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, wykonanie tynków wew. zwykłych kat. III, zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego, wykonanie posadzki z płyt kamionkowych GRES, demontaż balustrad balkonowych, wykonanie balustrady konstrukcji ze stali szlachetnej - nikl d) malowanie kratownic stalowych i sufitu ( płyty dachowej ) wyrobami jednoskładnikowymi; e) wymiana tynków wewnętrznych na ścianach z zaprawy cementowo - wapiennej; f) malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych; g) remont i renowacja magazynu sprzętu sportowego, h) wymiana podłogi sportowej, rozebranie z deszczułek, rozebranie posadzki z desek na legarach, ułożenie posadzki z deszczułek bukowych o gr. 22mm. i) wymiana drzwi wejściowych j) remont instalacji co. i wentylacji k) wywiezienie materiałów porozbiórkowych z uprzątnięciem terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwo ogólne będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty, każda polegająca na wykonaniu robót remontowych ogólnobudowlanych zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć, 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 roboty, każda polegająca na wykonaniu robót remontowych ogólnobudowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. 3.2Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwo ogólne, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z załączeniem: -zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo; -dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iilo.chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Szpitalna 14 - sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Szpitalna 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.