eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDostawa i montaż wraz z ustawieniem wyposażenia - mebli, zabawek i innych - w pomieszczeniach Przedszkola zlokalizowanego na działce 687/10 w Garwolinie przy ul. Sportowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Garwolin: Dostawa i montaż wraz z ustawieniem wyposażenia - mebli, zabawek i innych - w pomieszczeniach Przedszkola zlokalizowanego na działce 687/10 w Garwolinie przy ul. Sportowa
Numer ogłoszenia: 154186 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 7864242, 6843423, fax 025 684 34 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wraz z ustawieniem wyposażenia - mebli, zabawek i innych - w pomieszczeniach Przedszkola zlokalizowanego na działce 687/10 w Garwolinie przy ul. Sportowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wraz z ustawieniem wyposażenia - mebli, zabawek i innych - w pomieszczeniach Przedszkola zlokalizowanego na działce 687/10 w Garwolinie przy ul. Sportowa 1. Dostarczane wyposażenie będzie fabrycznie nowe, będzie spełniało obowiązujące normy . Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia zakupionego wyposażenia łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem i montażem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego , na koszt własny i ryzyko w godzinach i dniach pracy Zamawiającego. Miejsce dostawy - pomieszczenia Publicznego Przedszkola zlokalizowanego na działce 687/10 w Garwolinie przy ul. Sportowej. 2. Konstrukcja i wykonanie wyposażenia musi odpowiadać wymaganiom określonym przez przepisy prawa obowiązujące w Polsce i Unii Europejskiej 3. Wymagania ilościowo-jakościowe wyposażenia wg załącznika Nr 1 do specyfikacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek - złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek - złożą oświadczenie - załącznik nr 4 - wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze i złożoności na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł (słownie osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek - złożą oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - załącznik nr 5 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - warunek - złożą oświadczenie załącznik nr 4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - załącznik nr 2 2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 3 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 5. Informacja o podwykonawcach (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - załącznik nr 5 Dokumenty potwierdzające, że oferent posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 6 SIWZ. 9. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówie¬nia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zacią¬gania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich re¬jestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Garwolin, 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15 (pok. 24).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Garwolin - Sekretariat, 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.