Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Zbiczno: Kanalizacja deszczowa odprowadzająca wody opadowe z dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej Plebanka w Pokrzydowie
Numer ogłoszenia: 154176 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zbiczno, Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4939317, fax 056 4939317.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.brodnica.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanalizacja deszczowa odprowadzająca wody opadowe z dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej Plebanka w Pokrzydowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej pas drogi gminnej nr 080233C Pokrzydowo-Pokrzydowo Plebanka o długości 410,0 mb oraz odwadniającej pas drogi wewnątrzosiedlowej w osiedlu Plebanka o długości 390,0 mb. Uzbrojenie sieci stanowić będą studnie rewizyjne oraz wpusty uliczne. Kanalizacja zakończona zostanie urządzeniami podczyszczającymi wody deszczowe - separatorem cyrkulacyjno - koalescencyjnym typu AWAS-SK 100 z zastosowaniem osadnika szlamowego typ SK o pojemności 5,0m³ oraz odbiornika końcowego wód w formie trzech studni chłonnych głębokich o średnicy 2,5m i głębokości 3,0m każda, z rozdziałem przez studnię rewizyjną o średnicy 1,2m i głębokości 1,5 m. Każda studnia chłonna wyposażona będzie w zestaw filtrów dennych - 3 szt. filtrów z rur perforowanych o średnicy 315 mm i długości 4,5 m oraz rury wywiewne z PCV o średnicy 150 mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Brodnicy, nr rachunku 58 9484 1150 0010 0244 2000 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium na przetarg na budowę kanalizacji deszczowej odprowadzająca wody opadowe z dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej Plebanka w Pokrzydowie. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) należy załączyć w formie nienaruszonego oryginału do oferty. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia budowlane i co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.), 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie danego zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowane urządzenia na okres minimum 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania (protokołu końcowego). 6.Zamówienie wykonają w terminie nie później niż do dnia 15.10.2008r. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. Cenę ofertową - kosztorys ofertowy. 2.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wnioskodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenia: 1) o okresie gwarancji jakości na zamontowanie urządzenia i wykonane roboty, licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania ( protokołu końcowego), 2) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, 3) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 4) o sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, 5) o wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu dokumentów w celu uzyskania odbioru końcowego, 6) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem - podać datę odbytej wizji lokalnej, W/w oświadczenia należy złożyć na jednym dokumencie w kolejności jak wyżej. 10. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (zgodnie z załącznikiem nr 6) 11. W przypadku składania oferty wspólnej stosuje się przepisy art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbiczno.brodnica.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbiczno Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, woj. Kujawsko - pomorskie tel. 056-493-93-17, fax 056-493-93-17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Zbiczno Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, woj. Kujawsko - pomorskie Sekretariat-I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, przebudowa oraz modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pałecznica"
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach prywatnych mieszkańców gminy Jabłonna - edycja 2025"
- Budowa drogi w strefie przemysłowej w Regnowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smęgorzów IV etap
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury Zespołu Szkół w Niemcach - kompleksowe wsparcie kadr"
- Budowa dróg w Jędrzychowie - etap robót
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.